{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

per H
per H
Tilmeldt:
22. dec 2012
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83

bakkamera pioneer f30bt {{forumTopicSubject}}

hey.

har en pioneer f30bt og påtænker mig at sætte et bakkamera på den MEN ikke til når jeg bakker men fordi jeg har en søn i barnestol der vender modsat på bagsædet....

men hvad skal der til for at jeg kan se ham hele tiden på det hvis det overhovedet kan lade sig gøre...? tænder kameraet kun når jeg bakker eller kan jeg slå over på det på min unit eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bakkamera pioneer f30bt
  • #1   29. mar 2013 Det kan gøres på den måde at du sætter kameraet til at tænde samtidig med din headunit og give den konstant strøm så den er tændt under hele turen.

    Det burde i teorien virke da bakkamera stikket på din unit er højst sandsynlig et ''video in'' stik. smiley


  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #2   29. mar 2013 men hvad med unitten.... kan den godt spille radio og vise kamera samtidig?

  • #3   29. mar 2013 har samme radio, der er en knap til det, så det virker hele tiden, så ingen problem

  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #4   29. mar 2013 brain : kan radioen så os køre mens man ser kameraet?

  • #5   29. mar 2013 ja, dog kan du kun skrue op og ned,

  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #6   29. mar 2013 tillægs spørgsmål:)

    kan man sætte 2 kameraer til? et til bak og et til at overvåge barnet?


  • #7   29. mar 2013 måske, så skal du bruge en anden indgang, til feks en anden skærm, og så skal du skifte om oppe på skærmen, du kan ihvertfald ik se dem samtidig, det kan du kun gøre på den nye alpine 928 Hu. bla.

Kommentér på:
bakkamera pioneer f30bt

Annonce