{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang bil
  • #1   2. apr 2013 Hmm..

  • #2   2. apr 2013 Søg i forum, har været oppe hundrede vis af gange, men fortæl mig hvad du mener med at "blive stoppet hele tiden" ?

  • #3   2. apr 2013 Jeg havde en Fiat Panda.. Det var som om den var usynlig for politiet.. smiley

    Men at du bliver stoppet er jo næppe bilens skyld, med mindre den er ulovlig, det lyder nærmere som om du kører råddent.. ?


  • #4   2. apr 2013 Mit forslag vil være en BMW 320 eller en Opel Vectra B. Allerhelst med tonede sideruder foran, 18" fælge og en Thansen bagpotte. Hov, kan du også få den med uoriginalt xenon så stopper de dig ALDRIG!

  • #5   2. apr 2013 Som udgangs punkt findes der ikke gode biler til sølle 20000,-

    Kik i markedet, Bilbasen, Guloggratis eller Dba efter en nysynet bil af anderkendt mærke. Så er du da lidt tættere på dit mål.


  • #6   2. apr 2013 Peugeot 306??

  • #7   2. apr 2013 Altså mener jo bare at ikke vil have en bil som bare råberstop mig uden jeg har gjordt noget andet end bare køre pænt smiley

  • #8   2. apr 2013 Når man skal kører og smugle stoffer og ikke være i politiets søge lys ville jeg nok finde en Fiat eller Skoda...!! Det er helt sikkert at ingen som ville vælge at smugle i den..!! smiley

    Plus at de er til at finde med lavt kilometer antal, og forholdsvis ung alder..!


  • #9   2. apr 2013 Jeg kører pt. rundt i en passat stc fra 94. og jeg bliver aldrig stoppet.. heller ik da jeg kørte rundt med for brede hjul..

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #10   3. apr 2013 En Fiat Multipla smiley




  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #11   3. apr 2013 Casper S er det ikke fordi du skaber kødannelser på cykelstien smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #12   3. apr 2013 Du må bare lære at orientere dig bagud i dine spejle. Også for cyklisterne så de ikke bliver sænket på vej på job smiley

  • #13   3. apr 2013 Jeg kører i Ford mondeo ligesom Politiet hehe

  • #14   3. apr 2013 Du kan købe min E36 316i nysynet og evt nylakeret. den vækker ikke opsigt nogen steder.

  • #15   3. apr 2013 Jeg er ikke blevet stoppet før.

    Jeg køre sort Golf 2

    Før kørte jeg i en sort Toledo m. 18" og sænket undervogn..

    tRor det har meget at sige hvordan du køre


  • #16   4. apr 2013 rigtig ja men den skal jo ikke køre noget ulovligt eller noget det er bare som jeg kan ligge og tulle i uden og blive stoppet for tit smiley

  • #17   4. apr 2013 Hej Claus

    Først og fremmest, vil jeg lige høre om din baggrund for at købe bil, er om den vækker opmærksomhed eller ej? for så kan du jo vælge næsten alle biler!

    Jeg havde også ca. 20000 til min første bil, og der gik jeg efter bil, der ikke var voldtaget med store skørter, og samtidig ville være billig at køre rundt i..

    Dog måtte den godt udstråle lidt ungdom, så det ikke lignede min mormors golf.

    Valget faldt på min Grønne Golf 3 med kun 170.000 på tælleren... og den stod fuldstændig som i min profil.. De eneste udgifter jeg havde på den mens jeg havde den, var 1500 for et koblingskabel og en ny radio.

    Har virkelig været ovenud tilfreds med den! og selvom den ikke var pumpet med skørter og tonede ruder, så lykkedes det mig alligevel at blive stoppet næsten hver weekend.. og kun erhvervet en bøde, fra en snerpet politimand angående tågelygter.
    I starten var det lidt træls, men man vender sig hurtigt til det, og tror bare de stopper de fleste unge, da alle statistikker siger at unge er dårligere bilister smiley

    Så hvis du kun vil undgå politiet, så køb noget neutralt som muligt..


  • #18   4. apr 2013 Jeg tænker bare lidt at det må gerne være en ok bil som en alfa romeo 156 eller sådan noget og ikke bare en lille snot næse bil smiley

Kommentér på:
Hjælp ang bil

Annonce