{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.547 visninger | Oprettet:

FDM sikke nogle klap hatte! {{forumTopicSubject}}

Hej herinde.

Vil lige dele en lille historie med jer.

Jeg havde læst flere steder herinde at man kunne få vildt billig forsikring ved FDM.

Jamen jeg ringer så og spørger dem om de kan oplyse mig nogle forsikrings priser hvor det første spørgsmål er "Er du medlem af FDM" hvor jeg svare "nej"

Jamen så kan jeg sku ikke engang få oplyst om de nu er billigere end mit nuværende selskab Alka.

Jeg synes det er en total bondefanger metode for at få mig til at punge 600 kr ud!

Han svare flabet og synes generelt han var nedladende.

Jeg har så igennem noget tid tænkt på om de nu var billigere. Så jeg meldte mig ind men man skal så være medlem i 6 måneder før man kan få priser oplyst (Ved ikke om det er for at slippe for 14 dags fortrydelses ret)

Men her i går prøvede jeg sku at ringe til dem og høre om de kunne give mig nogle priser på bil, indbo og hus forsikring.

Så fortæller han mig sku at fordi jeg kun har haft bil i eget navn i næsten 3 år kan jeg slet ikke få kasko på min BMW.

Flot mand 600 kr for 3 numre af motor!

Sikke en omgang fis!

Mvh Daniel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FDM sikke nogle klap hatte!
  • #1   12. apr 2013 Det kan da umuligt komme bagpå dig? De betingelser du nævner står nævnt flere steder på deres hjemmeside.

  • #2   12. apr 2013 https://www.fdmforsikring.dk/Beregn-pris/Beregn-pris
    Kunne du jo have brugt i stedet for at ringe til dem


  • #3   12. apr 2013 Undskyld Daniel, men meldte du dig ind i FDM kun for at kunne få beregnet en pris hos dem? - for så i så fald er du da ikke den hurtigste knallert på havnen smiley og hvad faen er det for noget med 3 numre af motor? Lyder sgu ærlig talt lidt som om du har taget dig selv i røven.. Sorry to say smiley

  • #4   12. apr 2013 Jeg fik jo af vide af dem at man skulle være medlem i et halvt år før man kunne få priserne oplyst?

    Fordi med FDM får man bladet motor.

    Min bil er slet ikke på listen på den FDM hjemmeside i skriver.


  • #5   12. apr 2013 Så det lyttede du pænt til og meldte dig ind? Ah ah ah jamen altså for faen da smiley

  • #6   12. apr 2013 Har du prøvet hos www.gjensidige.dk de er normalt dem jeg går til og er oftest de billigste.

  • #7   12. apr 2013 Ja det gjorde jeg faktisk M. Lund smiley

  • #8   12. apr 2013 Det er da ikke FDM der er klaphatte i denne sag, det er nok nærmere dig som har betalt 600kr for et tilbud du kunne have fået gratis.

  • #9   12. apr 2013 Nu er FDM jo andet end bare forsikring de er gode og have i baghånden hvis man får problemer med bilkøb garanti osv, har Selv været medlem hos dem i mange år dog uden og bruge deres forsikring da jeg fik et bedre bud hos GF

  • #10   12. apr 2013 Det står flere steder på deres hjemmeside at hvis du er under 25år skal du have været medlem af FDM før du kan tegne forsikring hos dem..

  • #11   12. apr 2013 Når manden fortæller mig at man skal være medlem så tror jeg sku da på ham! Jeg er 27 år.

  • #12   12. apr 2013 Jeg fik bil i mit eget navn som 19-årig og har kørt rundt i en gammel smadderspand af en bil indtil jeg blev elite og synes præmieprisen var tilpas lav for mit vedkommende.

    Jeg har FDM og jeg giver ca. 5.900,- kr. for ansvar, kasko og friskade på min MB300


  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #13   12. apr 2013 Det er et forsikrings tilbud til MEDLEMMER !! Og ikke ment som et lokke middel for at få medlemmer.'

    De ønsker slet ikke medlemmer som kun er der for forsikringsordningen.. Kan man ikke lide de simple regler, Så holder man sig da bare væk....

    Jeg kan sgu da godt forstå de ikke gidder at bruge en formue af tid på at oplyse om forsikringspræmier til folk som ikke er interesserede i deres produkt, Men som bare surfer rundt efter det næste selskab som kan spare dem for 500,-/år..


  • #14   12. apr 2013 Jamen det også fair nok søren men jeg havde ikke råd til bil den gang. Men sådan er det.

  • #15   12. apr 2013 Brian S. Så det du siger er at de hellere vil have en kunde som betaler 600 kr om året end ligger måske 10000 kr! Come on man det er sku da en underlig måde at lave en forretning på. Eller det mener du så ikke det er.

  • #16   12. apr 2013
    .



    Medlem

    FDM Forsikring er et medlemsselskab, der tilbyder attraktive forsikringer til vores medlemmer. Hos os er din risiko lig med din pris. Her er ingen samlerabat, og du kan ikke forhandle prisen på din forsikring. Det er samme gode og lave priser til alle.

    Er du medlemsberettiget
    Du er medlemsberettiget og kan tegne forsikringer i FDM Forsikring, hvis du er medlem af Forenede Danske Motorejer (FDM). Er du mellem 18-24 skal du have været medlem af Forenede Danske Motorejer (FDM) i mere end 6 måneder for at kunne tegne forsikring hos FDM Forsikring.

    Du kan altid tegne en ansvarsforsikring, men for at tegne tillægsforsikringer som f.eks. kasko skal du have en indboforsikring hos os.

    Særlig krav hvis du er under 25 år og ønsker kaskodækning på din bilforsikring
    Er du under 25 år og ønsker du kaskodækning på din bilforsikring, skal du endvidere kunne opfylde mindst ét af følgende krav:

    du skal have været medlem af Forende Danske Motorejere (FDM) i mindst 1 år


    du skal have kørt skadefrit - som registreret bruger - i mindst 1 år og have været medlem af Forenede Danske Motorejere (FDM) i mindst 6 måneder.



  • #17   12. apr 2013 Jeg kan ikke se hvorfor du ikke kan tegne forsikring hos dem, det står der intet om her, så det er egentlig lidt mærkeligt !

  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #18   12. apr 2013 @Daniel.

    Ja det er det jeg siger... Forsikrings summen tjener de intet på. FDM tjener kun på medlemmernes kontingent og deres centre. Forsikringsdelen er der et andet selskab der står for..

    Desuden så tjener lavpris selskaberne ikke ret meget.. Det er dyrt at forsikre de unge menneskers køretøjer smiley


  • #19   12. apr 2013 Det er til orientering ikke FDM du tegner forsikringen hos. De samarbejder med LB Forsikring A/S og det er reelt hos dem du tegner forsikringen.

    Der står på deres hjemmeside:
    FDM Forsikring - Farvergade 17 - 1463 København K - Telefon 33 91 66 88
    - en del af LB Forsikring A/S

    Så FDM er sådan set ligeglade med at du har forsikring hos dem, da præmien går til LB Forsikring A/S.


  • #20   12. apr 2013 TUV mester han fortalte mig at jeg skulle have haft bil i længere tid i mit eget navn fordi det var en BMW eller jeg var mere end 30 år.

    Brian okay du ved mere om FDM og forsikringer end jeg gør kan jeg høre. Men synes stadig det noget fis.


  • #21   12. apr 2013 Den samme oplevelse jeg har haft... 620 kr. for at blive meldt ind.
    Før jeg meldte mig ind fik jeg nemlig et tilbud på 12.000 årligt for min bil.

    Efter jeg havde været meldt ind i 6 måneder, og beder om en forsikring vil de pludselig ikke forsikre min bil alligevel !

    LORTE FORSIKRING!!!!


  • #22   12. apr 2013 Ikke fordi jeg vil kaste med mudder eller noget!

    Men før man bestiller/tegner noget hos nogen, så bør man da sætte sig 100% ind i tingene og deres vilkår!
    Er man så ikke enig i følgende ting/vilkår så lades man jo som ingenting og så er man jo fri for alt det mas' I har haft.

    Så er den pot jo ude smiley

    God weekend! smiley


  • #23   12. apr 2013 Hey Søren.

    Jeg ved bare ikke hvad jeg skulle have sat mig ind i? smiley


  • #24   12. apr 2013 Daniel P:

    Kort sagt, støvsuge siden (FDM) for informationer osv.

    Bildækning - https://www.fdmforsikring.dk/Forsikringer/Koeretoejer/Bilforsikring/Daekning
    Vilkår - https://www.fdmforsikring.dk/Forsikringer/Koeretoejer/Bilforsikring/Vilkaar
    Medlemsberettiget - https://www.fdmforsikring.dk/Medlem

    Men for at kunne forsikre en bil med kasko, så er der en klausul på at man skal lave en indboforsikring hos dem.


  • #25   12. apr 2013 Jeg har så ingenting at klantre dem for. Er glad for mit blad og forsikringen er iorden.



  • #26   12. apr 2013 Lige præcis Polo Doktoren.

    Jeg er også fuldt ud tilfreds. Da jeg snakkede med gutten derinde fra om mine tilbud, lød det til at han havde lidt mere styr på det end meget, dvs. MEGET styr på tingene i forhold til det jeg har været vant til hos mit tidligere forsikringsselskab.


  • #27   12. apr 2013 Søren M:

    Samme her. Jeg giver 2879,- helårligt inkl. kasko for en 96ér Passat stationcar. Det kunne ikke svare sig bare med ansvar.

    Men rigtigt nok er der mange steder som ser BMW ejere som plattenslagere og fartdjælvle. Det er er altså fucked...


  • #28   12. apr 2013 Polo Doktoren:

    Okay, det vidste jeg ikke. Mercedes-ejere kunne jo også godt være platugler, og jeg har da set mange Mercedes'er med sømmet i bund smiley Så de er jo ikke bedre, i den forstand.
    Men jeg tjekkede først op på deres formular og der beregnede den sig frem til den pris jeg giver nu plus minus et par kroner, kontra den pris jeg gav hos mit tidligere forsikringsselskab.


Kommentér på:
FDM sikke nogle klap hatte!

Annonce