{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.001 visninger | Oprettet:

brian P
brian P
Tilmeldt:
9. jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Køb af opel insignia {{forumTopicSubject}}

Hejs alle .
Vi skal til at skift bil og har været ved at kigge Opel insignia i stationcar modelle.
Det skal være en diesel.

Vi er faldet meget for bilens design .

nu har vi så været ved at læse lidt om den her på nettet. Er der vikelig så mange fej på denne bil som man kan læse om? er deres motore slidstærke.

Vi har kigget på denne model
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/insignia/20-cdti-160-cosmo-st-eco/1646962


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af opel insignia
  • brian P
    brian P Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   11. jun 2013 Hvordan kan jeg se om det er skiftert?

  • #4   11. jun 2013 Mener at ha hørt fra en der arbejdet hos Opel at nogle modeller specielt stationsvognen skulle døje med bunden rustede indefra eller kogte op ret alvorligt. Men det var meget tys tys om der er kommet mere ud af ved jeg ikke.

  • brian P
    brian P Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   11. jun 2013 Det lyder ikke godt. Hvordan er det med deres motore, kan de holde?

  • Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   11. jun 2013 Du skal være opmærksom på "rust" små bobler i de bagerste inderskærme. Det kan tydeligt ses hvis den ikke er undervogns behandlet.
    Det er stort set altid en sikker vinder.


  • Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   11. jun 2013 Vi har ikke skiftet nogle gearkasser eller svinghjul, motorene skulle køre fint, vi har højest skiftet et par turboer..

  • #8   11. jun 2013 der er mange problemer med det lort..
    Undervogne zinkopkoger på dem.. nogen af dem mere end andre..
    Skiver bliver utroligt nemt skæve.
    Kileremsstrammeren kan gå løs/ blive for slap.
    Sædevarme går tit til.
    Meget hårde ved dækkende. styretøjs geometrien har skyld i det og man kan ikke gøre noget ved det.
    Bagklaps kontakten går i stykker ( Er dog nok blevet udskiftet på garanti til en forbedret udgave.)


    Jeg ville personligt ALDRIG købe sådan en, da jeg nok syntes at der er for mange ting der kan/vil gå galt med den...



  • #9   12. jun 2013 Det som Lars og Martin beskriver er nok det samme som jeg har hørt om. Men det er tilgengæld en rigtig lækker bil både indeni og udenpå.;)

Kommentér på:
Køb af opel insignia

Annonce