{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Bilpleje {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Går rundt med tanken om at oprette et GDS bilplejecenter.

Tanken er, at man kan komme og få stillet nødvendige produkter samt maskiner til rådighed, give sin egen bil en 'professionel' behandling, og spare arbejdslønnen.

Det er tanken, at der skal være weekend åbent, da min hal til hverdag bruges til andet formål.

Nogen, der har en mening om ideen, samt eventuelt forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilpleje
  • #1   14. apr 2006 Lyder sgu som en fed ide....men kombiner det med en gør det selv vask..beskidt bil der skal poleres not fun..

  • #2   14. apr 2006 Claus A.

    Der ligger en vaskehal ikke så langt væk, ellers er der haveslangeløsningen.
    Desværre har jeg ikke fået installeret olieudskillde endnu, så motorvask er udelukket.


  • #3   14. apr 2006 Badboy

    Det bliver i givet fald på mit værksted i Hedehusene.


  • #4   14. apr 2006 Kenneth P.L.

    Naturligvis er det meningen, at der vil være en person til stede, der kan give gode råd samt evt. vise/forklare.



    And now to something completely different smiley

    Garagepladser kunne være OK, der kan nok holde 20-25 biler i hallen, og hvis man kunne tillade sig at tage 1500 pr bil, pr måned, og alle pladser ville være udlejet året rundt, så kunne det måske lige løbe rundt, but then again:
    Hvor skal jeg så udføre mit arbejde smiley

    Nej, jeg må ikke lakere så store flader for AT, desuden er jeg ikke sikker på, at jeg med de forhåndenværende værktøjer er i stand til at opnå et tilfredsstillende resultat.

    Der er ikke noget at gøre - skal den være rød, og det skal se godt ud, må den en tur i malerkabinen ;-(


  • #5   14. apr 2006 Heine P.

    Jeg har forholdsvis stor erfaring i bilpleje, og jeg har allered oprettet et ApS, som foreløbigt står for driften af værkstedet. Har produkter fre 3M, Cartec og flere andre leverandører samt tør/vådstøvsugere, polermaskiner (Makita & Flex), så principielt er det jo bare at gå i gang.

    Måske er jeg mest interesseret i at høre om, der kunne være interesse for et sådant sted - et er at synes det er en god idé (det gør jeg), et andet er at bruge et GDS-sted til noget man principielt lligesågodt kunne gøre nede på P-pladsen.


  • #6   15. apr 2006 synes det er en knald god ide, hvis man lige kunne låne en lift og plus noget værktøj. så var den sku til et 13 tal.
    smiley


Kommentér på:
Bilpleje

Annonce