{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tillykke til Tom K og Audi
  • #1   23. jun 2013 Helt sikkert.

  • #2   23. jun 2013 Ja det er sku stort.. Respekt for det !

  • #3   23. jun 2013 Lagde I mærke til de skide franskmænd havde vendt det tyske flag på hovedet hen over 1. pladsen på podiet ?

    IDOTER!


  • #4   23. jun 2013 ja morten det så jeg os smiley
    de er fanme nogle fjolser..


  • #5   23. jun 2013 Morten M:

    Ja, det så jeg godt... Det er fandme pinligt!

    Men derudover så er det en flot sejr til Audi. Det var en spændende sidste time pga. vejret. Og stort og flot af Tom K. at dedikere sejren til Allan Simonsen.


  • #6   23. jun 2013 Ulrik. Håber fandme du har en dårlig smag i munden. Allan var en nær ven til Tom, så forstår udemærket han er mærket. Et dødsfald til sådan et event er dybt tragisk, og et stort tabt for dansk motorsport. Synes det er sindsyg flot af Tom at dedikere denne sejr til Allan.

  • #7   23. jun 2013 Ulrik:du er da en klaphat at høre på.

  • #8   23. jun 2013 skide flot at han vandt igen... hvorfor bygger VAG ikke deres personbiler lige så godt som deres leman racere?
    super godt klaret. havde dog håbet toyota havde været blandt top 3. det må blive næste år. ligsom jeg håber renualt og honda også kommer med næste år da alle 3 virkelig kan finde ud af det med at bygge motore...

    rigtig trist med Allan og føler med hans familie og venner der har mistet den del af deres liv. håber i ved han døde mens han lavede det hand brænde så inderligt for.

    nå det sagt syntes jeg det trist at folk er så dobbelt moralske at kunne side og føle med Allans pårørende og samtidig svine de "jonni brian´er" der kørte sig selv ijel på landevejene.


  • #9   23. jun 2013 Sø-Propel

    Fordi Audi's LeMans ræsere kun skal holde 24 timer smiley


  • #10   23. jun 2013 Toyota blev nr 2 ^^ smiley

  • #11   23. jun 2013 Sø-Propel:
    Ehm... Toyota var skam i top 3. De blev nr 2. smiley


  • #12   23. jun 2013 morten m
    de selvfølig rigtig... man sku stadig mene at kan man lave en bil der kan tåle tæsk i 24timer så kan man også lave en personvogn der kan køre uden de store og dyre fejl. smiley men nok om det. super Tom K er en dygtig køre og har været heldig at hans kollega´er også har været dygtige ikke at lave fejl...

    havde ellers hørt deres bil var droppet ned på en 10. plads. indrømmer gerne jeg ikke fik set ret meget og var ude og trille da de kørte over målstregen... nå næste år kan blive spændene hvis toyota. honda audi og renualt alle deltager. så det stort set kun det team med de bedste køre og mest held der få føste pladsen smiley


  • #14   23. jun 2013 Sø-Propel.
    Hehe, så kan man jo også mene at når Toyota kan lave en så fed racerbil, så kunne de også lave en personbil der ikke var så kedelig og morfar-agtig?

    Racerbilernes mekanik og design har jo ikke ret meget med almindelige personbiler at gøre. Du går jo heller ikke ind på Noma og spørger efter en billig hotdog, fordi du engang har set Claus Meyer grille en pølse på TV.

    smiley


  • #15   23. jun 2013 Ulrik du er sgu for dum og hører på.

  • #16   23. jun 2013 et af tegnene på at man lider af psykopati er mangel på empati. smiley

  • #17   23. jun 2013 RL
    om det er Allan Simonsen eller en ukendt rallycross køre der stå af er i og for sig lige meget det er tragisk begge ting. men nå kendte stå af er det helt forfærdelig. og ja det er det men det er det også om det så var en ukendt køre der havde race som hobby...
    og er på sin vis enig med ulrik i en del af det han siger...


  • #18   23. jun 2013 Toyota klarede sig bedre end jeg havde forventet, men stadig er Audi numero uno smiley



  • #19   23. jun 2013 lille dan
    ja det kunne være lækkert.
    for deres kabine og generelle design halter (GT86 er faktisk præcis den kvalitet jeg virkelig elsker ved toyota og som de leverede i 80 og 90´erne...
    det er gået ned af bakke på designet siden 2005 ca.


  • #20   23. jun 2013 Ulrik
    Du glemmer en ting. Risikoen for at køre sig selv ihjel er noget der hænger over hovedet på alle racerkørere. Det er et tabu og der snakkes ikke om det. De ved det alle godt og vil ikke mindes om det. Når et talent som Allan Simonsen bliver dræbt, rammer det dem hårdt. Dels fordi det minder dem om faren ved det de laver og dels fordi det er et slag for sporten.
    At RIP-tingene går lidt amok på bl.a Facebook, kan jeg godt følge dig i. Mange anede ikke hvem manden var, men for os som gjorde må du altså respektere at man tilkendegiver sin kondolence.
    Mange af de andre racerkørere, danske som udenlandske, kendte jo Allan Simonsen og havde et nært forhold til ham. Det er sgu da klart at de er kede af det og vil ære ham ved at dedikere sejren til ham. F.eks har Tom K. kørt næsten et helt Le Mans, velvidende at en ven netop er død... Han har siddet i bilen med den viden i hovedet og selvom manden er top professionel, så tvivler jeg på at han har kunne lukke det ude.
    Du har ret i at Tom K. selv har siddet bag rattet og det er hans egen fortjeneste. Derfor er det fandme også hans eget valg at dedikere sejren til en anden, hvis det passer ham!


  • #21   23. jun 2013 LilleDan
    så længe man trækker vejret er man i fare for at dø. sådan er livet. skide surt med dødsfald men det er en del at gamet. ligesom det er surt med jason watt at han blev lam efter en ulykke. det ulrik mener er at det er da surt. men det er lige så surt hvis det var dig der var kørt i grøften på vej til bageren i morges og havde stillet træsko´ne. og at folk her inde havde givet dig selv skylden for det og kaldt der idiot og tosse. smiley havde du været kendt så havde det været tragisk.


  • #22   23. jun 2013 Hvem der har skylden er et godt spørgsmål, nu har jeg efterhånden været Marshall til en hel del motorløb, over de sidste 7 år godt og vel. Og det jeg kan se er at bilen mister vejgrebet på vej ud på langsiden, og spinder rundt og rammer autoværnet meget hårdt, med en hastighed op imod 200 er nok et godt gæt.

    Så det er en tragisk hændelse der er skyld i hans uheld


  • #23   23. jun 2013 Men ja Ulrik, en hændelse der sker i motorløb og i hverdagen smiley

  • #24   23. jun 2013 Ulrik:
    Det kunne måske tænkes at Tom K. ikke ønsker at blive fejret for en sejr, som står i skyggen af et dødsfald, ovenikøbet et dødsfald af en ven?
    Jeg ved godt at Tom K. intet har gjort forkert og han "bare" har gjort som han plejer. Men sæt dig i hans sted. Hver evig eneste gang nogle ønsker ham tillykke med hans 9. sejr, vil han tænke "Ja, det er fint. Men hvad med Allan?" Nu kender jeg ikke Tom K. personligt, men han virker som en yderst ydmyg og taknemmelig person og jeg forstår skam godt at han hellere vil mindes Allan Simonsen, end fejre sin egen sejr. Det hele handler om hvor højt man sætter sin egen succes fremfor andres tragedie.
    Så når du siger sådan her: "Han kunne også have sagt han dedikerede sejren til de tusindevis af insekter der er blevet kørt ihjel på disse 24 timer. Synes det er noget pis at begynde at sige sådan noget" - så synes jeg faktisk at du gør grin med både mandens død og Tom K's ønske om at mindes en afdød ven og kollega.

    Fair nok, hvis du ikke kendte noget til manden og fair nok, hvis du synes RIP-emnerne bliver hypet op til det overdrevende. Men du kan ikke forvente at folk vil forstå at du ligefrem sviner dem til. Og slet ikke i et bil-forum hvor man kan forvente at størstedelen kendte til manden.


  • #25   23. jun 2013 Tillykke til Tom K, havde dog ellers håbet at Toyota kom både som nummer 2 og 3, ærgerligt at deres sidste bil gled ud af banen med en time igen smiley
    Ellers godt kørt af Toyota bilerne!


  • Ronni M
    Ronni M Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #26   23. jun 2013 Ulrik=kæmpe spaser!!

  • #27   24. jun 2013 Peter R ikke 27 år, sidste gang var 1997

  • #28   24. jun 2013 Hvor så du, på TV2 sagde de at sidst var i 1997

  • #30   24. jun 2013 Ulrik, det kunne ikke tænkes at Tom K kørte ekstre hurtigt, og en var så meget mere motiveret, fordi han ville dedikere denne sejr til Allan ?

    også syntes jeg faktisk at du er en Idiot at høre på!!
    jo du har din mening, jeg har min og du må også gerne kalde mig for en idiot:D hvis du mener det.


  • #31   24. jun 2013 Thomas Ja ja, men nu blev der sagt at sidste dødsfald under Le Mans var 27 år siden, og Le Mans er mere end de sidste 24 timer smiley

  • Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 74
    #32   24. jun 2013 Ulrik:

    Du er da en decideret klaphat at høre på. At påstå at man ikke kan dedikere en sejr til nogle er da helt hen i vejret. Forsøg du at overbevise verdens befolkning om det - for han er ikke just den første der har dedikeret en sejr til en anden person.
    En sejr er blevet dedikeret til andre mennesker tusindvis af gange gennem tiden..

    Og du kunne ikke forestille dig at Tom K blev mere motiveret af hans vens tragiske død? Tænkte at nu ville han vinde det løb her til ære for Allan...


  • #34   24. jun 2013 Thomas der er vi så uenige, det vil var det samme som at sige at kval til VM/EM ikke tæller med smiley

  • #36   24. jun 2013 Ulrik. Du skal måske lige undersøge betydningen af dedikete. Det har ikke en skid at gøre med at han fik motivationen til at vinde. Men det vidste du måske godt, og hvis du gjorde hvad fanden er problemet med at dedikere et løb til nogen.

  • #37   24. jun 2013 Dedikere
    tilegne (en bog, sang e.l.) til nogen som tegn på agtelse eller varme følelser



  • #38   24. jun 2013 Dedikere* skulle der stå..

  • #40   25. jun 2013 Thomas Le Mans starter om mandagen. For mig som er uddannet Marshall er det en uges motorsport, ikke kun 24 timer smiley

Kommentér på:
Tillykke til Tom K og Audi

Annonce