{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.219 visninger | Oprettet:

Anne R
Anne R
Tilmeldt:
14. jun 2013
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 28

Bluetooth, håndfri, gps?? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Vi køber en VW up, og har valgt ikke at købe DK-pakken med hvor deres eget navigationssytem hører med. Vi har begge smartphones med GPS, og det har vi valgt - respekter venligst dette, og ikke begynd at skrive alt muligt om hvor godt/skidt det er, det er ikke dte jeg vil med denne tråd smiley

Det vi er interesserede i er, hvilken løsning der er bedst og også billigst så vi:

1) har bluetooth-kit, så man automatisk er tilkoblet når man kommer ind i bilen, den skal enten have FM transmitter til radioen eller højtaler i selve bluetooth-dimmeren (jeg kan godt selv skrue ned for radioen når nogen ringer, det behøver den ikke gøre for mig - hvert fald ikke et must)
2) en holder, som IKKE sættes fast i forruden med en sugekop - man får den mest beskidte forrude af det - der MÅ kunne findes en anden løsning?
3) der behøver ikke være en skærm eller noget til bluetooth-udstyret, da min telefon skal være i holderen, og jeg bare kan kigge på den.
4) den må - behøver ikke - gerne være stemmestyret, så jeg kan sige den skal tage opkaldet, men slet ikke et krav.

Alt dette skal kunne fås for under 1000 kr smiley

Er det muligt?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bluetooth, håndfri, gps??
Kommentér på:
Bluetooth, håndfri, gps??

Annonce