{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Søger efter nødblinks kontakt {{forumTopicSubject}}

Hej folks.

Tror sgu jeg triller til syn med bilen næste fredag smiley

Men før det skal jeg have fat i en ny nødblink kontakt til instrumentbordet. Den jeg har nu er i stykker og bliver ved med at hoppe ud i kontakten, så nødblink kan ikke slukkes.

Det bliver nok lidt træls i længden smiley

Så hvis nogen har sådan en ekstra en i garagen som i vil sælge må i meget gerne sige til smiley

Mvh
Ruben


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger efter nødblinks kontakt
  • #1   23. aug 2013 Køb en ny org ved BMW, det klart den nemmeste løsning da de næsten altid går i stykker smiley


    Berg.


  • #2   23. aug 2013 Min er også i stykker... Jeg kørte til syn uden, og fortalte at det var svært at skaffe reservedele til en sådan gammel bil smiley Den gik igennem uden anmærkninger...

  • #3   23. aug 2013 Den kan fåes fra ny ved Wallothnesch men koster 44 euro. Det er jeg sgu lidt for nærig til smiley

    Den undskyldning med det er svært at skaffe til dem skal jeg bruge til andre ting smiley he he.. Og da det er registreringssyn så skal stadset jo helst være i tip top stand.


  • #4   24. aug 2013 Du kan også købe dem org ved BMW, har købt min der..


    Berg.


  • #5   25. aug 2013 Skulle du ikke bare stoppe med og lave den bil . når du ikke vil købe noget nyt til den så skulle du nok ikke været gået igang med sådan en gamle bmw

  • #6   25. aug 2013 Jesper J, tak for dit supergode indlæg som jeg virkelig kan bruge til vanvittigt meget. Vi er ikke alle født med en guldske oppe i røven. Fordelen ved ikke at have sådan en stikkende ud bagtil er at jeg ikke vælter ting omkring mig når jeg vender mig rundt. Det er meget tydeligt at det gør du.

    Igen tak for dit bidrag.


  • #7   25. aug 2013 Det er sku sjovt du sådan hver gang der er nogle det siger dig imod . Men det må du sku selv om drop dit pis MAN KAN IKKE LAVE EN BIL I STAND GRATIS

  • #8   25. aug 2013 Så skulle du jo nok ha fundet en bil du har råd til fattig røv

  • #9   26. aug 2013 Jesper jeg kan kun sige at du taler som du har forstand til. Det er sgu lidt små ynkeligt og jeg sidder og trækker på smilebåndet over dig.

    Jeg forstår til gengæld ikke den "montør-tankegang" som alle efterhånden har, og det er ikke kun her det er sgu også på autoværkstederne. Hvor er der blevet af at reparere de ting der går i stykker uden bare at bestille nyt ?

    Men nu skal i høre her.

    I mit hoved er der noget inden i den kontakt der ikke gør det den skal. Så jeg afmonterede den. Og gæt engang. Sådan en kan sgu skilles ad, selve kontakten kan klikkes fra hinanden.

    Kontakten er hul indeni, med en fjeder i midten hvor der sidder sådan en lille "plastickop" i toppen af fjederen. Den plastickop tager fat i en tap i den ene side og det er derfor de går i stykker. Det skyldes simpelthen at plastickoppen bliver slidt op der hvor tappen sidder og så kan den ikke holde kontakten på plads mere.
    Den plastickop sidder løst, så jeg drejede den ca 45 grader så der var noget "frisk" plastic som tappen kunne få fat i. Samlede hele pisset og smed det tilbage i bilen.

    Og gæt engang. Lortet virker sgu nu !

    Men jeg kan da godt se i bagklogskabens lys at det havde været en rigtig god ide at chekke det før jeg efterlyste en brugt kontakt.
    Omvendt er jeg fandme også glad for at jeg ikke drønede ud til BMW og købte en ny til 500.- kroner.



Kommentér på:
Søger efter nødblinks kontakt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce