{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Hjælp til VW ledningsdiagram {{forumTopicSubject}}

Mojn folkens

Vil lige høre om nogen herinde har mulighed for at hjælpe mig.

Sagen er jeg har købt et brugt Webasto Thermo Top C oliefyr fra ebay, der er taget ud af en T5'er - men jeg skal bare bruge det til en simpel montering med tænd/sluk kontakt i min gamle Dodge.

Der sidder et ledningsnet på, der har reservedelsnummer 7H0 971 478 A

- i stedet for at skulle ind og lodde mig på fyrets stik, kunne jeg jo godt tænke mig bare at klippe ind i dette ledningsnet, der er bare en uoverens-stemmelse imellem det ledningsdiagram jeg har fundet for selve fyret og så det VW ledningsnet.

http://www.partsbase.org/media/images/vw/4985f8d2b5505faf403acc7e3ddcde51.png

Nogen der har mulighed for at finde ud af hvad stik 5 på billedet er til? Det er det stykke ledningsnet med det førnævnte nummer.
Det går ind på fyret et sted under nogle plasticskjold - og jeg er ikke meget for at begynde at skille selve fyret af, for at finde ud af hvad det er til, og det fremgår ikke af fyrets ledningsdiagram at der skulle være flere stik skjult noget sted...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til VW ledningsdiagram
  • #1   3. nov 2013 Nå - jeg fandt selv ud af det, efter at have pillet fyret ud af holderen, så jeg kunne få nogle af plastic-dækslerne af.

    Det er udgang fra fyret til vandpumpen, der sidder på fyret. På T5'eren bliver den så åbenbart kørt ind over en eller anden boks i bilen, der så kan slå pumpe fra/justere hastigheden.


Kommentér på:
Hjælp til VW ledningsdiagram

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce