{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.903 visninger | Oprettet:

Yes! kasseret til syn igen.. {{forumTopicSubject}}

... men CO2 og lambda sad lige i skabet...
Men slør i forhjul, lygte skal justeres, langt bremse rør skal skiftes PIS!, for stor forskeld på forbremser ca 30%...
Og så mente han at jeg skulle få set bagtøj efter da det gav nogle underlige lyde og hug når han satte i gang... (Spær 1.5 Kaas) smiley
Tak vi aftale at jeg lige kom forbi når jeg fik fikset de par småting... Så skulle den være i orden... LoL

Med prøveplader havde jeg først besøgt den lokale synshal i Roskilde. Men efter en prøve tur mente han at den måtte havde 300Hk og ville slet ikke syne den...
Spurgte også efter kaffekassen og alt muligt ,men jeg blev behandlet med høflig afstandtagen, som om at jeg havde en smitsom sygdom...

Sidder og ser nogle Vems log igennem fra i går og kan se at den er ca 5 sek til 100 med kun 180kPa i ladetryk på gamle billige dæk..




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yes! kasseret til syn igen..
  • #1   7. jun 2014 Bilsyn er et f*cking cirkus, det gir mig stress hver gang... men sjovt at høre din historie smiley haha ja få lige tjekket det bagtøj smiley

  • #2   7. jun 2014 Jeg var til syn med min her for en måned siden.
    Den var næsten lavet lovlig, og nu står den for montering af MS2 og ny turbo.

    Spørgsmålet er bare, om tuningsforhandlerne kan nå at få en gt3071 hjem inden den bliver kaldt til syn igen. Alt er i restordre.


  • #3   8. jun 2014 Har sådan en brugt GT3071r til at ligge...
    Håber at få tid til at sætte den i på et tidspunkt.

    Ja syn er noget lort... Hader også når folk roder i mine private sager...


  • #4   8. jun 2014 Scanturbo må da have en 3071 på lager.

  • #5   8. jun 2014 Scanturbo har 2-3måneders levering på 3071r .64
    Ligeledes med Qualitec

    1342F.

    Er den tilsalg? Og er den i god stand, så har jeg interresse. Den sidste turbo jeg købte brugt var desværre "slidt" Trods det sælger sagde den fungerede 100% optimal.


  • #6   8. jun 2014 Jeg købte den her på bg for et år siden godt brugt med normalt slør for 2200kr tror jeg...
    Planen var at køre med den selv så jeg er ikke intreseret i at sælge...


  • #7   8. jun 2014 Det var satans. Så køb en 3076 i stedet måske?! Det virker sgu ret godt på sr20.

  • #8   8. jun 2014 Kender det godt! Var selv til syn med min forleden og synsmanden måtte satme' ha' haft en lorte dag!! Synsrapporten lød på:

    10: hastighedsmåler, defekt

    11: motor, effekt, dokumentation mangler

    11: motor, egnethed, dokumentation mangler

    11: motor, luftforurening, dokumentation mangler

    7: kulilteindhold, tomgang, for høj, 3 vol.%

    7: udstødningssystem, fastgørelse, utilstrækkelig, bag

    7: motor, smøresystem, utæt

    7: Dokumentation for motorombygning skal fremvises.

    Det var med ca18det, og standart ustødning, dog var kat faldet sammen så der er nu styr på forurening! en brugt kat svejst i! smiley
    Efter en effektmåling på rullefelt lød det på 174hk, med så lavt ladetryk så muligt, og ingen flow igennem den tynde standart udstødning!
    Oliespild var bare et par pakdåser.. smiley


  • #9   8. jun 2014 Martin hvor er du fra?

  • #10   9. jun 2014 Brædstrup! smiley Midt jylland! smiley

  • #11   9. jun 2014 køb en precission lader? det duer altså. men selvfølgelig koster de også lidt.

Kommentér på:
Yes! kasseret til syn igen..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce