{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

starter motor køre ikke ? {{forumTopicSubject}}

hej håber der er nogle er kan hjælpe

kan ikke få starten til at køre

der er + til den og - har prøvet at lave en ekstra stel også
har testet styrestrømmen det hele virker, men der sker intet når jeg drejer nøglen

skal lige siges at den er lavet fra auto til manuel i samme omgang.
har fundet ledninger til neutral kantakten og de er sat sammen så der er power til styrestrømmen heletiden, når der er tænding på

har prøvet 3 starter 2 brugte og 1 ny for at ude lukke at det er den der fejler noget

der sidder en pol som hedder 50 men den har ikke været brugt før hvor det har virket

kan ikke høre relæet klappe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  starter motor køre ikke ?
  • #1   9. maj 2015 Du skal sikre at:
    1. en af de store strømledninger direkte fra plus til starteren, sammen med den der går over til generatoren.
    2. Starter skal være boltet rigtigt på motoren
    3. Ordentlig stel fra batteri/karos til motor
    4. Lav en ledning med et hun spadestik i den ene ende (det skal som min være alm. autoledning i tykkelse) den sætter du på spadestikket på starteren (nogle modeller er der to spadestik, så skal du bruge den brede)
    5. Når du sætter den anden ende af ledningen på + af batteriet skal starteren køre. (Pas på kobberet i enden af ledningen kan godt blive varmt, start relæet trækker også en del strøm)

    Når du har ovenstående til at virke så skriv lige igen!

    /Steffen


  • #2   9. maj 2015 Har fundet fejlen den hvor der står 15 ved regnet jeg med var den til starter signalet, men den er den der står 50 ved den skulle side på.
    Den spinder perfekt
    Men tak for svaret endnu en gang smiley


  • #3   9. maj 2015 Klemme 15 er vist den der bruges til at forsyne tændspoler under start på de gamle modeller smiley men det var godt at det er løst.

    /Steffen


Kommentér på:
starter motor køre ikke ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce