{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

en lille historie om en idiot! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg syntes lige jeg vil fprtælle jer en lille historie jeg har oplevet den sidste månede.
Jeg havde et par sæder til en caddy stående som jeg sådan set skulle sælge også var der en der også har en caddy som jeg har mødt et par gang som ringede til mig helt tilfældigt og spurgte om jeg harvde nogle sæder. Det havde jeg selvføllig, og han skulle brugde dem nu så han ville komme og hente dem, det var fint nok med mig så jeg fandt jeg dem frem og gjorde dem rene. Han og nogle kammerater kom så en time senere og skulle hente dem, så stod vi og snakkede lidt frem og tilbage, så spurgte han så hvor meget jeg skulle have for dem, så sagde jeg hvad han ville give, han ville give 1000 for dem, det syntes jeg det var en fair pris. Han havde så glemt hans DK kort så han skulle komme med pengene dagen efter, det var okay med mig, men han ville gerne ha sæderne med hjem i dag da hans bil skulle sælges og der var en der ville komme og se på den den aften. Jeg stod og tænkte lidt og syntes han var en fin fyr så det kunne han da godt.Så dagen efter da jeg kom hjem fra arbejde der ringede jeg til min mor for at høre om der lå nogle penge i post kassen, hun gik ud og kiggede og der var ikke nogen. så jeg ringde til presonen og han sagde at han først ville få nogle penge om mandagen, det var så også okay. så jeg ringede om mandagen og han to ikke telefonen, så de næste 4 dage ringede jeg så mange gange til ham og han to den ikke. så ende lig fik jeg fat i ham også sagde han at han ikke kunne få løn før om et stykke tid. på det tidspunkt var jeg ved a være sur, men jeg gav ham lov til a komme med dem senere. nogle dage efter ringede jeg til ham IGEN. og han to den ikke, jeg ringede og ringede og ringede jeg kunne bare ikke få fat på ham, endelig fik jeg fat på ham også sagde jeg at jeg ville ha mine sæder tilbage det kunne jeg også jeg skulle bare hente dem selv, det var iorden sagde jeg, så jeg spurgte om hvor han boede også sagde han at det kunne han ikke huske også smækkede han på, og jeg kunne ikke få fat på ham igen... jeg tror i det hele har jeg ringede til ham 200 gange. så helt tilfældigt møder jeg ham ved den lokale hukker og der spørger jeg om hvornår jeg får mine sæder tilbage også siger han at det gør jeg i aften og for en gangsskyld kommer han på det tidspunkt som vi har aftalt, men jeg skulle hbare ha en bass med som min kammerat skulle købe, men ikke ville alligevel fordi den var for dyr. Jeg får mine sæder tilbage og han får sin bass, også tænker jeg så, jubi nu haar jeg fået mine ting igen og nu skal jeg ike se på den idiot igen, så ringer han til mig hvor jeg er på vej hjem at min kammerat har boret hul i bass kassen og det koster 500 kr som jeg skal betale. Der skal lige tilføjes at kassen er lavt i 15mm MDF som er kastet sammen i så det ligner moget som en børnehave kunne ha lavet. Jeg tænker at det jeg gider jeg ikke tage mig af, men nu har han plaget mig med sms´er hele igår og i dag med at nu skal han sgu ha de penge og han ville komme og hente dem hjemme ved mig og hvis jeg ikke var hjemme så skulle han sgu nok finde mig. så jeg ringede til ham og sagde at han kunne komme med den kasse og så skulle jeg nok lave den, så siger han at jeg bare kunne komme og hente den, men jeg sagde til ham at hvis han ville finde mig så kunne han bare komme hjem til mig og aflevere kassen så skulle jeg nok lave den. og der er jeg så nået til nu, hele forløbet har taget ca 2 måneder... og jeg er pise træt a den idiot


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille historie om en idiot!
Kommentér på:
en lille historie om en idiot!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce