{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

afgift------ HJÆÆÆLLP {{forumTopicSubject}}

Dodgen var til syn, i Torsdags, og blev kasseret på bagtøj, der var 190 mm forskel på sporvidde og der må max være 20 mm. :o(

Har fundet et andet bagtøj, og det er skiftet så Mandag håber jeg den smutter lige igennem.

MEN. syns manden sagde at den ikke kan laves sommveteran bil fordi første reg. dato ikke står pp den reg. attest fra usa. Han ville sætte den som første reg. dato den 31/12-1972

Hvordan gælder regelerne om afgift? er det, det år hvor bilen fylder 35 man går ud fra, eller er det den dato sommstår som første reg. som er gældende? syns ikke jeg kan finde noget om det på nettet. måske nogen her inde ved det.
og hvad med registrering som veteran, kan den blive det så den ikke skal synes før om 5 år, altså når den fylder 40? og derefter hver 8 år?

Håber nogen ved mere om mig om dette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afgift------ HJÆÆÆLLP
  • #1   5. jun 2007 Hej..

    Det er det den første reg. der tæller og hvis der ikke kan findes nogen så laver synsmanden eller told og skat en dato.
    Så vent til næste år med at betale afgiften....

    Med hensyn til syn er det som du skriver altså veteran når den er 35 år og så skal den til syn igen når den er 40 år og derefter hver 8 år..
    men for en anden gangs skyld så kør ud til den synshal på Egegårdsvej ved Gasa... De har den rette forståelse for disse dejlige køretøjer..


  • #2   6. jun 2007 Hejsa... Jeg har fået synet den nu, der er betalt afgift og der er også kommert 2 kønne danske plader på :o)

    Afgiften er afhængig af det år den fylder 35 og IKKE reg. dato.

    Reg. dato er udelukkende vedr. registreringsafgift. ;o)

    Så ved i det ;o)

    Eller 1000 tak for hjælpen


Kommentér på:
afgift------ HJÆÆÆLLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce