{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Hjælp Til Vectra B {{forumTopicSubject}}

Hey mennesker:P

Jeg har lige nogen hurtige spørgsmål....
Da jeg har en opel vectra B 1998...
og jeg vil gerne have sports rat og nogen andre sæder, men da der er airbag både i rat og sæde, så ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre:(
hvordan er regler med det...?
ved godt den ikke vil gå igennem syn med det... men "må" jeg gerne skifte de dele, hvis jeg bare montere det igen inden syn...?
og hvad vil der ske hvis jeg bliver stoppet...?
og endnu være, hvad sker der hvis man er med i et uheld og ens airbag´s er slået fra...?

på forhånd tak for hjælpen....:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Til Vectra B
  • #1   9. okt 2007 du må ikke fjærne airbagen den skal værer der...

  • #2   9. okt 2007 recaro kan levere sæder til din bil med airbag har dem selv til min jeg bruger dog ikke airbaggen men de er ikke helt billige men ring evt til auto saddelmageren i holbæk
    han er dansk inpotør af recaro og med hensyn til rat kan man godt få nogle få modeller med airbag i ved bare ikke hvor


  • #3   9. okt 2007 Rico M...
    Hvad ligger prisen ca. på sådan nogen sæder...?


  • #4   9. okt 2007 ved det ikke ring der op jeg har købt mine hos en hugger

  • #5   9. okt 2007 Yakuzaen....
    Tak for de ord:D
    men jeg er ligeglad med de airbag´s:P
    udsene frem for alt:D
    hmmm det der med H seler, har jeg overvejet lidt... og ved godt hvordan de skal monteres:D har læst en del om det:D men tror ikke jeg vil have det i min, ved godt det ser meget fedt ud:D
    men de tager desværre også lidt plads fra bagsæderne....
    Men så det vil sige det eneste jeg skal købe ud over sæderne selvfølgelig, er en lille dims som man skal montere på nogen ledninger, så motor lampen, ikke lyser mere...? det lyder nemt, men har mine tanker....

    Kan se den vectra 2000 du har, har du hentet på Bornholm:D...?
    er det så dig der havde Mazde´en som Christian køre rundt i...?


  • #6   9. okt 2007 Nicolai - Ny bil ^

    Det synes jeg sq er lidt for syrt....
    Så hellere et uden airbag....


  • #7   9. okt 2007 Hehe ja det ved jeg godt:P
    men synes det er lidt dyrt....
    så hellere bruge penge til udvendig styling i stedet....
    er ved og spare sammen til skørte sæt´... og så vil jeg gerne have bilen skal være blank sort i stedet for std. vectra blå....


  • #8   9. okt 2007 husk at det underingen omstenigheder er lovligt ikke at bruge den fabriksmonterede sele selvom at man har h seler som er langt sikre i sær hvis den er spændt rigtigt

  • #9   9. okt 2007 Sådan en gang bavl, selvfølig må du da skifte rat til et uden airbag, bare det er E-godkent, det er først i 2001 det skiller.....
    MEN forstår sku ikke hvorfor du vil fravælge en livsredene sikkerheds forandstaldning til fordel for en gang geil??????
    Tro mig der er INGEN der ser særlige smarte ud efter en tur i forruden.........


  • #10   9. okt 2007 Forkert.... læs deteilforskrifterne for motorkøretøjer.......

  • #11   22. okt 2007 min vb er fra 96 og der er ikk airbag i sædet! den ledning som går derned er til selestrammeren og den flytter du jo bare over på det nye sæde, det gjorde jeg på min! lidt noget bøwl men kan lade sig gøre

  • #12   24. okt 2007 Lars A....

    okay... tak for det:D


Kommentér på:
Hjælp Til Vectra B

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce