{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Kunne godt tænke mig lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

Min rs turbo opfører sig mega underlige altså ikk i motor men kører egenskaber... den trækker til venstre for sygt når jeg gir gas og når den kommer op over 100 kmt begynder den at ryste i rattet og når jeg bremser ryster den også indtil den kommer under 80 er 100% sikker på min skiver er ok har lige skiftet forhjuls leje og bærarms bøsninger da hverken bærkugler eller styre kugler fejler noget har fået afvide det kan være tandstangen og sporing????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunne godt tænke mig lidt hjælp
  • #1   10. dec 2007 ja det kan være sporingen , men så skal den godt nok være meget gal , du fik den vel sporet efter at du har skiftet bærearm og styrkugle ?
    Eller kan det være en calibre der hænger ... jeg ar haft nogle lund det samme problem på min egen. Efter at skiver var blevet rettet gik der 1 måned og så begynde det igen , der skiftet jeg styrekugler, bære arme og alle bøsninger foran og så holde det op ...


  • #2   10. dec 2007 ok har ikk skiftet styre kugler og bærarm endnu da de ikk fejler noget min plan er nu at skifte skiver og få den sporet men ved ikk om det er en god ide`???

  • #3   10. dec 2007 jeg ville få kigget på bærearmsbøsningerne de kan nemlig let for den til det

  • #4   10. dec 2007 Kunne godt lyde som om at du har vendt bærearms bøsnigen forkert så laver den det nummer der.. den må kun side på en måde..

    Grunden til rysteriet når du køre over 100 kan være dårlige dæk, afbalancering eller manglene centrerings ringe

    Rysteriet fra bremserne skyldes nok dine skiver er blevet varme af for hår opbremsning ved høj fart. så bliver de varme og skæve..
    Køb evt kvalitets skiver eller racer bremser som kan holde til det.. Thansen´s holder ikke 5 min smiley


  • #5   10. dec 2007 Hmm kan de ikk kun vende den ene vej det er min far som er mekaniker som har skiftet dem så vil da regne med de sidder rigtigt....


    den har ikk rystet med de dæk før så vil da hellere ikk tro de fejler noget de er lige blevet afbalanceret i dag og det er centreings ringe på...


    ok men som sagt vil jeg prøve at skifte skiver og se om det ikk hjælper men hvad kan skyldes den trækker til ventre???


  • #6   10. dec 2007 Det kan også være skæve skiver

  • #7   11. dec 2007 jeg får et par nye skiver til den i morgen men den trække jo stadig til venstre og har skiftet bøsningerne i stabilisatoren dem der sidder inde i bærarmen der sidder en bøsning på hver side af bærarmen det vil sige 2 i hver side...

  • #8   11. dec 2007 Kan jo godt være din far har vendt bøsningen forkert ved en fejl ?

    du kan løfte bilen lidt op og prøve at se om VF drejer fint rundt hvis det ikke gør er det kaliberen eller bremseslangen der hænger.. også kan du jo kontrolere sporingen for at være sikker..


  • #9   11. dec 2007 Hvis nogle har tid og lyst og ikk bor alt for langt væk selv hehe må de meget gerne komme og kigge på den for min tålmodighed er snart brugt op hehe...

  • #10   11. dec 2007 Min rystede også meget når den kørte over 80 km..
    Satte så nogle andre fælge på så stoppede det..


  • #11   11. dec 2007 den er først lige begyndt på det....

  • #12   12. dec 2007 Kan det godt være motot ophænget det gør den trækker til venstre??

  • #13   12. dec 2007 hmm en nem hurtig måde at kigge sporinggen er at rette hjulende op også se om de går lidt ind i venstre side alte (tue in) men det er kun meget lidt ford har det med at nye fælge kan rykke lidt i sporingen

  • #14   12. dec 2007 Så tror jeg vist heller ikke der kan komme flere bud ... =0) sorter selv i dem ... Men jeg vil nok starte med bremserne og hjulene og så arbejde mig ind af hvis det ikke giver pote

  • #15   12. dec 2007 Jeg har købt 2 nye skiver til den til at starte med også må jeg jo se hvad der så sker...

Kommentér på:
Kunne godt tænke mig lidt hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce