{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JBL Subwoofer W10GTI MKII
  • #1   16. jan 2008 en sub levere ikke watt, den kan klare en mægde watt, som forstærkeren levere. det der er opgivet er hvad enheden skal have af watt for at yde maks. og her er det RMS watt du skal gå efter da det er det enheden kan holde til vedvarende. dog er musik ikke bare én vedvarende tone men en masse toner med peaks forskellige steder, og dermed kan enheden holde til mere end hvad den er opgivet til RMS, da de peaks bare vil være for en meget kort tid. især disse enheder kan holde til en del flere watt end de er opgivet til. dog er de 3000 watt du snakker om dens peak watt, dvs der hvor enheden står af....

    jeg smider 1100 watt ind i hver af mine 12" GTi'er og det holder de til uden problemer...

    i princippet kan man smidde uanet antal watt i en enhed, bare den ikke forvrænger....

    men for at svare dig på spørgsmålet, så nej den klare ikke 3000 watt ordentligt, da det er der den står af. men den klare uden problemer 1000 - 1500 watt og kan lever en rigtig god og fast bas, det er en rigtig fed enhed!


  • #2   17. jan 2008 okay tak for svaret og så blev man lidt klogere hehe, men det lyder da godt så må jeg ud og jagte sådan et par enheder..

Kommentér på:
JBL Subwoofer W10GTI MKII

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce