{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Træf i Midtjylland {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne gøre lidt reklame for et par træf, som igen i år skal arrangeres og som begge er værd at møde op til.

Aalestrup Classic Træf er et godt og hyggeligt træf, som i år afvikles på Valdemars Dag den 15. juni. Mere info:
http://www.veteranposten.dk/Kalender/info.asp?id=453054340

Ved Skive afholdes Lundø Classic Motor Show, som hvert år er et stort tilløbsstykke. Træffet er åbent for alle som har lyst til at deltage.Træffet afholdes i år den 13. sept. Mere info:
http://www.veteranposten.dk/Kalender/info.asp?id=453054344

Er man til hverdagsture ud i det blå hver anden uge, så er Krumtapperne et godt sted at mødes. Vi afholder småture, hyggeaftner og udstillinger i Skive og Viborg området. Vi har deltagere fra det meste af Region Midtjylland, som deltager til enkelte ture efter eget valg udfra vores aktivitetskalender.

Kig forbi www.krumtapperne.dk for mere info.

Er der andre steder som er værd at besøge, så skriv gerne omtale hér.

Er der stemning for et møde i Holstebro, så er jeg gerne mand for at samle trådene og arrangere et møde/træf.





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træf i Midtjylland
  • #1   20. feb 2008 Syntes de træf ligger et stykke væk.. smiley Er der ikke nogle i nærheden af den sydligere del af midtjylland...??

  • #2   21. feb 2008 Charlotte>> Vi har besøgende til Lundø Classic fra Sønderborg, Åbybro, Randers og fra Ringkjøbing. Lundø Classic er værd at køre efter, men husk at du kan lave en god weekend ud af det og overnatte på campingpladsen som afholder træffet. Det er der mange som er begyndt med... Sidste år var der en delegation fra Opel klubben der boede deroppe..

  • #3   21. feb 2008 freddy... Det lyder da meget hyggeligt (Selvom jeg ikke kører opel he he)... Så det kunne være jeg lige skulle se om der ku blive tid til at kigge forbi..

  • #4   21. feb 2008 I know... ;O)

    Du kan jo kontakte Lundø Camping, så kan du se om der er ledige pladser endnu... Sidste år var campingpladsen vidst helt fuld til træffet, da mange komemr derop kun for vores træf.

    Kig forbi: www.lundocamping.dk

    Hvad med at lave et indlæg her i forum... måske kan du logge flere med fra gruppen, så kan vi jo lave en Jysk Classic Camp på Lundø?


Kommentér på:
Træf i Midtjylland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce