{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

klimaet på bilgalleri.dk {{forumTopicSubject}}

Hej

Relateret til en anden brugers bil med minimum af oplysninger og billeder som er oprettet mere eller mindre i protest:

Det er ligeledes min opfattelse at mange brugere og admins bør læse deres egne inlæg og svar igennem inden de besvarer folks ting her på bil galleriet.

For nylig har jeg frameldt mig en gruppe fordi det eneste det gik ud på var at dømme folk for det de skrev i enkelte tilfælde i det forkerte forum, men fred være med det.
Når der så blev skrevet noget almindeligt så var det bare tom luft og pladder. "giv mig en høj igen, eller jeg giver dig en dårlig stemme etc."

Uden at jeg skal lyde alt for morfar agtigt så er aldersgennemsnittet relativt lavt og det kan måske begrunde den til tider hårde omgangs tone.
Jeg har jo selv været DER.

Det er sku da kun et offentligt sted og lad dog folk skrive lidt forkert eller fare vild uden at folk med det samme løncher vedkomne.

Der står ikke nær så meget om navigation og fejl trin i de generelle regler som der gør omkring dårlig opførsel og tonen i indlæg.

Og kære admin vil du køre dette sted ordenligt så kræver det måske at du en enkelt gang imellem skal sætte folk på plads ( med hensyn til omgangstonen) som du kender godt og enda er ven med.

Hilsen Søren

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
klimaet på bilgalleri.dk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce