{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Hvilke fælge? {{forumTopicSubject}}

Jeg er nu endelig blevet færdig med min hovedopgave og venter bare på at den kommer tilbage fra trykkeriet og så skal den afleveres, men nu har jeg så tid til at sidde og kigge på fælge.

Jeg vil utroligt gerne have 19" fælge på, da jeg synes at det ser en del bedre ud end 18".

Men det lader til at der er nogle problemer forbundet med det?

Jeg har skrevet lidt med ham her: http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=123622

Han har 19" på og har skrevet at han har banket skærmkanter ind bag og skåret lidt i inderskærmerne.

Nogle som kan forklare mig, hvordan man gør det, bare så jeg har en ide om, om det er et stort projekt?!

Hvis jeg vælger nogle 19" m/ 225/40/19, så burde der vil ikke være nogle problemer med at de ikke kan gå igennem syn eller ikke kan dreje ordentligt, vel?

Beklager mine mange spørgsmål, men hvis man ikke spørger, så får man ikke noget at vide smiley

På forhånd tak for svarene..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke fælge?
  • #1   21. maj 2008 Jeg har snakket med en del svenskere om dette emne og de forslår 215/35/19 for og 225/35/19 bag... det burde gå uden problemer.. også hvis du sænker 40/40.. men hæng mig ikke op på det... er selv super meget i tvivl om jeg skal have 18 eller 19".. jeg køre mange km i min så ved ikke hvor meget kørekomfort jeg vil af med...

  • #2   21. maj 2008 Ja, det er jo lidt af et dilemma. Jeg gider ikke pludselig stå med nogle fælge, som jeg ikke kan returnere og samtidig ikke kan sidde på bilen.

    Mht. kørekomfort, så er jeg pt. mere ligeglad med hvordan det føles end hvordan det ser ud smiley

    Men du skriver at det sagtens kan gå med 215 for og 225 bag, men det jeg er i tvivl om, er om 19" fælge overhovedet kan smides på volvoen, uden at skrabe på når jeg kører?


  • #3   21. maj 2008 jeg køre med 225/35/19 på min 240 smiley ser fedt ud, o køre skide godt :)!!


  • #4   21. maj 2008 Jeg har mine 18" til salg hvis der er nogen der er intra..

  • #5   22. maj 2008 *Lunde* L:

    Det er vist bare dig som er lidt sart. Jeg har prøvet at køre flere biler med over 20" og ja, det er da rigtigt at min egen med 16" føles mere hoppe-borg agtig, men så må man bare lægge en ekstra pude på sædet, hvis man føler at det er u-udholdeligt at køre med fælge over 17". smiley





Kommentér på:
Hvilke fælge?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce