{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anden girkasse til sr20de motor
  • #1   12. jul 2008 Har du undersøgt hvor højt en gti-r er geart....? For så kan det vel lade sig gøre at sætte den på, også bare blokke til baghjulstrækket....!
    Bare en idé....!


  • #2   12. jul 2008 Forslag: Åbn din gearkasse og skift dit 5-gear ud med 5-gearet fra en P10 dielsel's 5-gear. Jeg mener Peter Rene og Ib Kaas gjorde det på nogle af de nissan'er (Primera P10 og P11 Turbo) der var i V-Max i 1998-99? Jeg synes at have hørt fra Peter Rene at man med den gearing kan nå omkring 280km/t (kalkuleret - så skal bilen bare have moment nok).

  • #3   12. jul 2008 hej min ven.. en gti-r gearkasse kan du godt skyde en hvid pil efter. 1). en gti-r gearkasse har dårligere gearing end din gti gearkasse. køre lavere hastighed i gearne (hvilket jo også gir mening når man tænker på at der er mere den skal slæbe. 2) den kan simpelthen ikke være der!
    sr20ve gearkasse med vlsd skulle være noget at det bedste standart bud. MEN den er næsten absolut umulig at få fingre i :o)


  • #4   13. jul 2008 kan det virkelig ikke passe af man kan nå 300 i en nissan uden af man selv laver alt... har dog tænkt på en dielsel girkasse men 280 kan dog gøre det og med 500hk skulle det jo ikke være noget problem.. men skal man så virkelig selv igang med og lave det hele for og nå 300+km´t ???

  • #5   13. jul 2008 kan man evt fikse noget fra andre girkasser nogen af jer der evt. ved noget om det???

    og daniel skal jeg snart hente den kobling???


  • #6   23. aug 2008 --Smeden--ssj - man kan køre 260 km/t med gti gearkassen inden omdrejningsbegrænseren slår til tror sgu jeg vil overveje det med et diesel 5 gear hvis der skal spær i min...

  • #7   24. aug 2008 Overvejet at få flyttet din begrænser, burde din motor vel kunne holde til hvis du laver den så god som du siger

  • #8   24. aug 2008 jeg skal først bygge motoren op til næste år/vinter og det hele bliver lavet rigtig.. og det bliver den nok osse men nu må vi se hvad og hvordan jeg bygger den.. men langsom bliver den ikke...

Kommentér på:
anden girkasse til sr20de motor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce