{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang Formand
  • #1   15. jul 2008 alså jeg vil mene at vi skal vælge en ny formand..

    men hvad siger i andre??


  • #3   18. jul 2008 Hej Drenge... Jeg synes i skal finde en som har tid og gider at arrangere nogle træf og bruge den tid der skal til...

    De er ikke s voldsomt meget tid der skal bruges, men det kræver alligevel lidt arbejde,..

    Og husk de traditioner som vi allerede har, f.eks jule mødet d.23/12 og DHB...

    Og det må gerne være en der kan køre det videre og gøre det større... så vi kan komme med i byfesten igen, og gøre os synlige igen...

    Men det skal ikke være en hvemsomhelst... det skal være en der kan tale ordneligt med pressen, kan samle folk, kan arrangere nogle gode træf, og som er i mod dem som ødelægger det for os andre ved at være mod politiet osv.. vi er efterhånden blevet gode venner med dem, det ville være synd at ødelægge det...

    Jeg har et foreslag...

    Hvad med dig Daniel? du har været med hele vejen... du ved lidt mere om hvad det indebære....

    Mvh Formanden smiley


  • #4   18. jul 2008 hej. jeg er med på den med ny formand så der kan ske nogen nye ting. og er med på den med Daniel.

  • #5   20. jul 2008 heyy allesammen..

    jeg har selv foresålet Daniel mange gang..om at blive formand..for som allan selv siger: han har være med fra starten og han ved godt hvad der skal til for at gøre vores lille bil club synenlig..og om at lavede nogle hyggelige stunder og nogle go´e træf..

    så jeg synes den ville være helt i vinkel at få Daniel som formand..

    Hvad siger i drengene???


  • #6   31. jul 2008 hva med at vi snart holder et lille træf???

    Det er jo godt vejr...


Kommentér på:
ang Formand

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce