{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

dårlige dage i solskin. . . {{forumTopicSubject}}

For 3 dage siden kørte jeg lige omkring Glostrup Storcenter i krydset lige uden for, der holder jeg for rødt, og så får dem ved siden af grøn pil til højre og begynder at køre, damen bag mig køre samtidig (Vi holder stadig for rødt) og lige ind i mig bag fra resultat - en rimelig stor lakskade i venstre side men det kan laves - dog stadig trist.
Igår fik jeg en P-bøde for ikke at have synlig p-billet til trods for der ingen skilte er om jeg P-billet er påkrævet.
Idag tænkte jeg så nu skulle min lille ulykkesfugl Corsaen forkæles og vælger at smide den til en "Klargøre" som pudser og polere vasker og gør rent i bilen.
Denne henter jeg så lidt senere idag og NUUJ hvor den skinner smiley
MEN så da jeg køre ud fra bixen så køre jeg ned af side gaden og VUPTI kommer der en postmand kørende på sin lille scooter lige ind i siden og ridser følgene: Front kofanger, fronten hvor side blinklyset sidder i venstre side - der er den trykket ind og über smadret, glasset i sidespejl smadret samt hænger og dingler, front venstre dør, bag venstre dør samt min siderude i føresiden piver nu når jeg ruller op og ned, og min venstre forlygte er ridset.
Jamen disse dejlige solskinsdage er skøøøønne.
Der skete ikke det vilde med postmanden og han scooter - men nuj hvor er min bil smadret - 2 forsikringsager og en bøde - dejligt
Bare lidt ørl til jer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlige dage i solskin. . .
Kommentér på:
dårlige dage i solskin. . .

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce