{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Check Engine {{forumTopicSubject}}

Hejsa er der nogen der kan hjæjp mig???
Var ude at køre i min dejlige bil i går på motorvejen, lige pludselig begyndte den at ikke rigtig at kunne trække sig selv, jeg køret af motorvejen og den begyndte lige så stille at hoppe når jeg ville give den gas..
Men så hoppet Check Engine op i instrumentbrættet og lyset??? Og nu lyser den hele tiden, så tør slet ikke kører i den, da der står i instruktionsbogen jeg skal køre den på værksted..
Nogen der ved hvad der kan være galt??
Det er ikke genarator, da det tjekket tophjælp da de hentet mig, og jeg har lige fået helt ny bezinpumpe på da den anden var brændt af, tændrørene er også lige skiftet,
Skal lige siges at alt delene er orginale som lige er blevet sat i, det er jo det der er dyrt ved mitsubishi, men det viste jeg jo og er villig til at betale..
Men ved ikke lige helt var der sker for min dejlige bil nu.
Håber nogen har lidt forstand da jeg ikke selv ved hvad der er galt..
Den skal godt nok på værksted til Mitsubishi på mandag, men det var da rart hvis nogen kunne hjælpe mig så den kan undgå at komme af sted..
Har sgu lige brugt en herregård på den, men laves det skal den sgu, da den er sådan en dejlig bil og velholdt...
Håber der er nogen der har en ide om hvad det kan være???
På forhold tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Check Engine
  • #1   1. nov 2008 Kører du med Open air luft filter?
    Så kan det være din Map sensor der laver et stunt.

    Ellers kan det være din lamda sonde der kan være defekt eller et hul i din udstødning før lamda sonden.

    Check dit stik til den også kan måske være der.

    Men prøv også lige at tage stømmen fra den og på igen.

    Hvis du da er 100% sikker på dig el system på den at generator og batteri er ok og at du har en god stel forbindelse.


  • #3   1. nov 2008 Okay tak for tipsene ville da lige prøve det i morgen, måske kan det spare endnu et værksteds ophold :-)...

  • #4   3. nov 2008 Hvis den ikke trækker kan det være benzinfilteret som er tilstoppet.

  • #5   4. nov 2008 Hej den er på værksted nu og det er noget med den ikke får tryk nok eller sådan noget, men det kan de godt lave, men problemet er nu at skaffen en tank da der skal ny tank på, men da den er 4 hjulstrukket er det noget svært at skaffe.. Så hvis nogen ligger inde med en tank fra en galant 90 firehjulstrykket er jeg meget interesseret, da mitsubishi ikke er sikker på de laver dem mere og en ny vil koste 13000 kr, hvis det kan skaffes.. VILDT..

  • #6   4. nov 2008 elisebeth T, det er sgu da røv træls det der er sket for dig, men jeg kan kun anbefale at kigge lidt rundt på autodatalager (google det) og se det lidt igennem.
    Men hvordan kan tanken være skyld i at den hakker og ikke kan køre? Er hullet i bunden af tanken så benzinen bare ryger ud?

    For jeg har da hul i min tank og den kørte da fint med det.


  • #7   4. nov 2008 Den hakker og kan ikke give gas, men det er ikke fordi tanken er træret væk men pga. benzin filter og nogen andre filter, har ikke så meget forstand.. men tanken er så vag at der kommer vand i tanken hele tiden, så den vil ikke komme til at køre ordenlig før den kommer ny tank på.. Det er fysisk umuligt siger de på Mitsubishi værkstedet... Håber virkelig bare jeg kan finde en tank, men da der ikke er blevet solgt mange af den slaga model ( desværre ) så skal jeg være heldig, for selvom jeg er villigt til at betale 13000 for en helt ny, så var det ikke sikkert de lavet de tanke mere, det var hvad jeg fik afvide...

  • #8   4. nov 2008 Det er godt nok en sindsyg pris må jeg indrømme, tanken til min bil koster omkring de 2000 ca og det er en ny en.

    Nu ved jeg ikke med din model men det er fandme en vild pris..


  • #9   4. nov 2008 Tjek diverse huggere.

    Men ja.. Ellers er løsningen at du konstant dræner filteret for vand smiley
    Det orker man bare ikke - så ring rundt til forskellige ophuggere.


  • #10   4. nov 2008 Ja det fatter man slet ikke, men det er fordi den er firehjulstrukket, og fordi de ikke laver dem mere fortalte de mig, så den skal jo special laves.. Hvis de vil lave en.....
    Nå har vist fundet en brugt tank, skal se på den i weekenden, så krydser finger for det er en orginal tank, men det sagde sælger, så nu får vi at se.. Men jeg bliver nød til at købe hele bilen, men så har jeg jo til reservedele smiley Skal heldigvis ikke give så meget for bil :-)..


  • #11   4. nov 2008 Held og lykke med det! Så håber vi at den "nye" tank er bedre.

  • #12   5. nov 2008 Tak det håber jeg virkelig også smiley

Kommentér på:
Check Engine

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce