gear kasse røget sig en tur... {{forumTopicSubject}}
hey
er der nogen af jer der døjer med jeres gearkasse...?
min røg sig en tur efter 17000km og har ikk engang køret vildt i den....
men heldigvis dækkede opel garantien det hele....
så var ude for at hente den idag så var det sku ikk blevet meget bedre...
den kunne ikk køre mere end 210km/t ved fuld gas i 6.gear den mangler turbo kræft og piver konstant fra gear kassen samt den begyndte at røge med fra gearkassen...
troede sku de prøvede kørte bilen inden de faleverede den eller så det måske en lærling der har lávet den...
fuck jeg var tosset og de fik den lige tilbage i hovedet igen....
det er en opel vectra opc kombi fra 2007 jeg har
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 5 Svar: 1.189
dec 2008
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 159 Svar: 602
min var der noget som gik i stykker inde i den og slå hul i den så røg olien og den blæev kørt varm
jul 2005
dec 2008
men da jeg fik den igen kunne den ikk køre mere end 210km/t i 6.gear ved fuld gas det var som om den manglede kraft og den pev fra gearkassen så smed den lige tilbage i hovedet på dem igen....
de sgade der var kommet ny på men den skal vel ikk gøre sådan...?
samt der røg fra den da jeg kørte hjem fra den på motorvejen....
er bare træt af sådan noget makværk....
jul 2005
dec 2008
og for det nok ikk at vide hvis de bare hælder noget på imorgen og den så ikk siger en lyd bagefter.....
dec 2008
sådan var min osse så lige pludselig røg der fra motror rummet så var der slået hul i den fra et brændt leje der eksploderede.. den havde kun gået 17000km der....
fik bilen tilbage idag hvor gm betalte hele gildet fik en ny gearkasse og nu er der ikk noget den skifter let i alle gearne....
mit startede med at den var utæt ved en pakdåse hvor trækakslen går ind i gearkassen så den kørte uden olie i et godt stykke tid så skiftede opel den pakdåse på garantien så hældte de ny olie på men en uge efter røg gearkassen med det brændte leje....
dejligt at det skete i garanti perioden så jeg ikk selv skulle betale for det har været en dyr reparation....
gear kasse røget sig en tur...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside