{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.657 visninger | Oprettet:

DK's hurtigste FWD SEDAN til salg {{forumTopicSubject}}

Som Toyota fanatiker, vil jeg give jer buddet først inden den ryger helt ind på BG

Toyota Corolla AE101 1996

Så vil jeg sælge bilen, da den er for tung til at køre Drag race i FWD klassen
Bilen har sat Danmark hurtigste tid som SEDAN i FWD klassen 2007. (11.90)
I kan blandt andet gå på min profil og tjekke nogle af de videoklip der ligger.
Bilen bliver solgt med anden motor (4AGZE)
Bilen er delvis skilt ad, dvs. at den skal samles hist og her og at motor mm ligger ved siden af.

Som sagt, er det en Corolla AE101 fra 1996 1,6 XLI

Bilen er synet i foråret 2008, så der er ca. 1 år tilbage, dog er der ikke plader på den.

Bilen er af flere omgange blevet modificeret med følgende resultat.

Bilen blev malet i foråret 2007 i en Rover speciel lak med rigtigt meget perlemor. Blå/Lilla afhængig af solen skær.
Den er blevet mellem slebet 3 gange dvs. at den har 4 fulde lag klar lak på for at få dybde i lakken og vil du til at polere den helt op til geil igen, så skal du ikke være bange for at smutte igennem første gang du smider maskinen på.
DITECH behandling samme år. (2007)

Håndtagene er fjernet i alle 4 døre, der er monteret fjernbetjening til åbning af døre, dog ikke i bag, men nye aktuatore til bagdørene medfølger.
De har ikke været brugt i ca. 1,5 år så den skal lige ha lidt smørelse og bruges godt igen.

Antenne hullet er fjernet, elektronisk antenne medfølger.

Skørter mm:
Komplet Eribuni skørte set. Amerikansk Corolla fra 97 og frem, tilpasset og bestående af, sideskørter, for og bag kofanger
Ingen blinklys i forkofanger, disse er flyttet op i lygterne
Delvis tilpasset glasfiber hjelm også fra Eribuni medfølger (ej malet) kan svagt ses på et af mine profil billeder.
På nuværende tidspunkt er der ingen andre der køre med dette skørte sæt i DK

Kølerhjelm som sidder på den nu, Scoop er lavet af en original Corolla Levin 1992 AGZE, tilpasset i en standart hjelm.
Gas dæmpere monteret så hjelmen holder sig selv.

Special lygter (kan ikke huske hvad de hedder købte dem for mange år siden af et firme som ikke eksistere mere) lang og kort lys i hver sin parabol, blinklys sidder der hvor der normalt er positionslys. Den ene lygte er ved at være mat i det omkring læggende crome. (bilen kan ikke synes med disse lygter) original lygter medfølger.

Blinklys på skærmen er fjernet og sat op i side spejlene

M6 sidespejle med diode blinklys

Original Toyota bagspoiler


Undervogn:
Vogtland 40mm sænknings fjedre.

Koni Hårdheds justerbare dæmpere.

Komplet 4agze/ae101 undervogn med forbro og større bremseskiver & 2-stemplede calipre.
Nye skiver og klodser (dog har den som sagt stået stille i lang tid)

Der sidder Infont 17” fælge (Crome lak) på den med Proxy R1 dæk (meget lidt slidbane tilbage)


Medfølgende motor:
Stå på en palle, 1 Stk 4AGZE 170hk med ledningsnet og det hele, dog uden intercooler.
Der er også monteret et par gauge som også medfølger.
Der andet rem hjul på kompressoren
Den er blevet taget ud af en E8 model da den skulle synes og er aldrig blevet sat i igen.
Mulighed for fra kobling af kompressor via kontakt.
Kan ikke huske KM-stand

Gearkasse og trækaksler Standard, dog følger der et originalt AGZE spær med.

Speciel lavet 2,5” udstødning, med 20V manifold, ny CAT mm 4” afgang

Der er ny forrude i og resten af ruderne er vold tonet i en mørk farve.

Ingen rust, de bagerste skærmkanter blev skiftet inden den blev malet.

Højtalerne er skiftet ud med nogle som jeg har købt ved Dansk autohifi, kan ikke huske tekniske detaljer, men det skulle være muligt at finde en kvittering.
Ledninger mm er selvfølgelig kørt rundt i bilen til forstærkere og højtalere.

Der medfølger helt sikkert nogle små ting, kan ikke huske det hele. Men ekstra ekstern benzinpumpe og en forbro og andre små ting ligger der også.
Alt hvad der høre til denne bil som jeg har til at ligge kommer med og er du typen der prutte om prisen, så er der en 1200W 6 kanals forstærker, 2x10” bas i rør, dvd anlæg mm og den Helix kobling med som jeg også har til salg.

Spørg løs og jeg vil gøre mit til at svare, men læs nu hele annoncen igennem et par gange inden 
Jeg vil løbende opdatere teksten hvis jeg har glemt at fortælle noget.

Bilen er gælds fri dvs. der er ingen pant er i bilen.

Til firma interesserede, Bilen er moms fri og så forligger der en tidligere firma vurdering fra sidst i 2007 på ca.200.000kr.

Billeder vil komme i annoncen når den ryger helt ind på BG


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DK's hurtigste FWD SEDAN til salg
Kommentér på:
DK's hurtigste FWD SEDAN til salg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce