{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

hugger ved alm kørsel {{forumTopicSubject}}


hej med jer,jeg håber i kan hjælpe mig,min rally 106 1,6 mk2,hugger engang i mellem når jeg kører derud af,ved alm kørsel,og nogle gange vil den ikke rigtig tage gassen,når jeg skifter fra et gear til et andet,den ruller også en lille smule op og ned i tomgang,og jeg har prøvet at give den indsprøjtnings rens,uden det hjælp,stepmotoren har jeg også haft ude og rense,men det hjalp heller ikke,det skal lige siges at jeg har 1,3indsprøjtning på,men det skulle vel ikke have noget at sige.
håber i kan hjælpe mig.
mvh peter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hugger ved alm kørsel
  • #1   3. apr 2009 Har haft samme problem på min 1.3 rallye,

    problemet er at systemet i bilen kan "stalle" dvs, den laver en fejl
    på styringen, og så bliver den ved med at lave samme fejl indtil det
    er nulstillet.

    Prøv at lade bilen stå natten over med polerne af dit batteri,
    så nulstiller computeren sig selv, og virker nogle gange,
    ellers skal du have den til en mekaniker og have den målt ud,
    og kunne forestille mig fejlen er noget med benzintilførelsen smiley

    mvh.


  • #2   3. apr 2009
    hej kim.
    jeg prøver lige det med at tage polerne af,og lade den stå natten over.
    hvis det så ikke hjælper,så må jeg ud til mekanikeren,og få den målt ud engang.
    mange tak for svaret kim,det er helt sikkert et forsøg værdt.
    mvh peter.


  • #3   3. apr 2009
    det skal lige siges at motorlampen lyser ikke,men det er airbag lampen til gængæld,begyndt på.


  • #4   3. apr 2009 Det kan godt være benzinpumpen ..
    Det problem har jeg haft med min Rallye ombygget til GTi ..


  • #5   3. apr 2009
    hej hugo,det var også det jeg tænkte det kunne være,er der nogle der ved hvad en ny benzinpumpe koster.


  • #6   4. apr 2009 Jeg gav 500 kr. for en ny benzin pumpe ved den dyreste hugger i midtjylland .. Men eller så prøv at gi' den et slag med en hammer ..
    Det var sådan jeg fik min til at virke, det er kun midlertidigt .. Men bare fpr at tjekke om den er den .. Nogle gange har den nemlig sat sig ..


  • #7   7. apr 2009 har du haft pillet gaspjældhuset helt af og renset den helt blank inden i for sod? og så monteret den igen? for ved kun at give den indsugningsrens får du ikke alle sodninger væk ved selve spjældet. og det kan betyde en hel del:

  • #8   8. apr 2009
    hej andre,jeg må jeg så også prøve engang,for det huggeri er sku da til at blive tosset i skalden af.


  • #9   8. apr 2009 har da prøvet et par gange før at det har været symtomerne og at det hjalp så det er jo et forsøg værd..

Kommentér på:
hugger ved alm kørsel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce