{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig lyd....???
  • #1   6. apr 2009 Hej
    Nogen gange skal du lige tage de to beslag af som holder de stabilisoterer der går fra hjul til hjul i bagenden., lige ta dem ned og smør dem godt med noget tykt fedt der hvor stabilisatoren ligger imod på., så sætter du dem bare op igen derefter., og i de fleste tilfælder er problemet løst.. men kan da osse være meget andet., bare lige en lille ting der måske var årsagen.. smiley


  • #2   6. apr 2009 okay det vil jeg lige prøve mange tak


  • #4   6. apr 2009 Som Jonas og oilfucker siger.

    Det er de bagerste 4 stænger der.. tror det er stabilisator stængerne. De kan godt sige sådan nogle små klonk klonk lyde. Det er ikke noget der er færligt eller noget bare træls at høre på. Hvis det er dem så er det 99% sikkert at det er de gummi bøsninger de sidder i, i hver ende der er færdige, selv om det ikke lige er til at se. Kan gode være man kan smøre sig fra det som oilfucker siger, men hvis du alligevel har dem af, ville jeg da skifte de bøsninger. Du vil osse opleve at det føles som om din undervogn er blevet strammet op. Hvilket den jo i teorien osse er, da der ikke er slør i disse stænger mere.


  • #5   6. apr 2009 det skal jeg lige havet kigge på for det er sindsyg træls at høre på...! hehe kan man kun få dem hos toyota eller kan man få dem uoriginale... hvis nu...?? men i skal have tak for hjælpen...!

  • #7   7. apr 2009 okay det var dyrt da hehe... skal vist lige se hos FTZ

Kommentér på:
Underlig lyd....???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce