{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Motor nr er væk!! Hvad nu? {{forumTopicSubject}}

Hej
Og tak fordi I bød mig velkommen...

Jeg har en Volvo Amazon hvor jeg har lagt en Range rover V8 3.5 i..
I øjeblikket er min kære volvo i polen for at få lavet lidt små rust, malet og ombetrukket..
Og motoren har jeg renoveret i mellemtiden.. Og der er blevet lagt en MASSE penge i den motor, men så er ALT også blevet skiftet up på den og det er nu en ny motor.. lækkert..

Nå men problemet er, at jeg har fået blokken rettet af, da Alu'en havde trukket sig lidt og blæste min toppakninger ud. Men havde så ikke lige tænkt over, at motor nr er på samme "højde" som blokken og blev også slebet af.. Så nu står jeg med en gennemrenoveret motor uden motor nr.
Hvad hulen gør jeg?
1: Der er ikke fusk ved denne motor, men hvis jeg hugger et nyt i, så kan det komme til at ligne fusk?

2: Hvis jeg lader overfladen være blank og intet nr, så vil synsmanden sku også synes det er meget mærkeligt..

Motoren er reg med kun lige at have 146hk og jeg må max have 150hk..

Det var mit første problem..
Jeg har 3 V8 rover liggende på lager..
Men når jeg skal inreg min Amazon, så skal jeg have noget duk på at motoren har de 146hk? hvor får jeg den slags. Land Rover DK har INGEN interresse i at hjælpe mig..

Jeg har også en rigtig gammel motor liggende. Men gamle Su karpuratore, med komp: 7.0:1 (har 90hk) Har overvejet at ligge den i til første syn og så køre lidt i den og ellers syne den igen senere med noget større.. Men har stadigvæk ingen duk på det..

Jeg understreger lige igen INGEN FUSK her...

Jeg har brugt mange penge på dette projekt og måtte lave det om mange gange for at få det hele til at passe i..
2kreds med bremseforstærker fra en 160serie. Ventileret skiver fra 240serien. bagtøj fra en 264 med skiver o.s.v.. Så ja, har lagt mange penge og tid i dette projekt for at gøre den så sikker og lovlig som mulig..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Motor nr er væk!! Hvad nu?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce