{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af opel
  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #1   27. sep 2009 Har du levet under en sten, det sidste meget lange stykke tid, eller nægter du at indse at brugtvogns markedet er faldet enormt? smiley

  • #3   27. sep 2009 tommy b jamen er da godt klar over markedet ikke er så stor men du vil da heller aldrig bare forære noget væk som faktisk har kostet en penge

    bo l nej farven er ikke lige noget folk kigger efter sårn lige men det skifter den jo ikke farve af hmm men skulle bare lige høre folks meninger


  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #4   28. sep 2009 Så behold bilen, indtil - hvis det sker - markedet stiger lidt igen. smiley

  • #5   28. sep 2009 Vil give Tommy helt ret, market er bare ikke til gl. brugte biler nu, se på den VectRa B jeg havde, den stod mig i over 80k og den stod snore lige uden noget som helst at komme efter, service, pava, læder osv. prisindeks= 26.000,- og det er det sammen som du vil have for en Astra?????
    Husk at Astra´n ikke vandt den helt store indpas, det blev bare aldrig Kadett GSIéns afløser som GM nok havde håbet på, ikke helt fair da det var/er en ganske udemærket bil......
    Behold din bil eller se om du kan bytte til en anden som du brænder lidt mere for, for priserne er bare ikke gunstig over for vores gode gammle Opelbiler.... :o)
    Og så er der jo lige farven som ander også har gjort ops. på, den er altså ikke helt heldig når man skal sælge, med mindre dulige finder en der bare vil have den farve, men dem er der langt i mellem.... Sorry



  • #6   28. sep 2009 ja er ikke meget man kan få for sin bil i dag...snakkede lige med forsikringen den anden dag hvor ham manden snakkede om at hvis jeg skulle sælge vectraen ville jeg (eller andre der har en lign) ikke få mere end 3500kr for den hvis jeg var heldig... så selvom din astra er en del nyere end min vectra..tror jeg godt du kan regne med at hvis der skal købere til skal du ned omkring de 15000 for folk kommer til.. men jeg skal ikke kunne sige det.

    er ikke mange der køber biler nu, og de der går...går nok hele vejen og køber helt ny.


  • #7   28. sep 2009 min er 4000 kr. dyrer og har gået 170 og er en 2.0 16v. og i næsten perfekt stand.. så tror måske det er lidt for dyrt.

  • #8   28. sep 2009 ja den er nok lige en tand eller 5 for dyr har næsten ligesolgt en astra f i fin stand og 1 1/2 år til sybn fik 10 kilo

  • #9   30. sep 2009 Behold da bilen nu du har lagt så meget arbejde i den som du giver udtryk for!

    Husk altid ved evt byttehandeler: Man ved hvad man har, men man ved aldrig hvad man får..


  • #10   30. sep 2009 jeg vil ikke sige jeg har lavet meget ved den men lidt har man jo altid og har på slet ikke nogen måde givet udtryk for at jeg har lavet meget ved den

  • #11   30. sep 2009 ja behold den det er vist det eneste du rigtig får noget ud af

  • #12   30. sep 2009 jamen skal da nok få den solgt men ved da godt jeg nok skal lidt ned i pris

Kommentér på:
salg af opel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce