{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Min BMW 540i stjålet!! :o( {{forumTopicSubject}}

Idag får jeg et opkald fra min eks, at min bil er væk. Ergo, at nogen har været inde i det aflåste bur, og stjålet den.

Den er stjålet fra Farum, nærmere betegnet Farum Midtpunkt
I kan se den i min profil, men kan for god ordens skyld lige nævne, hvad det er for en, og hvad der er af kendetegn på den.

BMW 540i fra 1996
Den har gået lige omkring 165 Tkm
Sølvfarvet uden varselstegn bagpå

Kendetegn:
sidespejlet i føresiden er ødelagt (uden spejl og kappe).
den ene tågelygte er smadret i glasset
soltaget har nogle ridser, og bukker nedad pga en defekt.
Den har en skadet forkofanger (revnet inde ved kølegrillen)
Dækkene er MEGET nedslidte, de 3 er ulovlige at køre på, så slidte er de.
Da den har hold stille længe, er dækkene nok også nærmest en smule flade/trykket på ét sted

Den har holdt stille i et godt stykke tid, og har derfor ikke længere haft noget brugbart benzin, og kan derfor forestille mig, at der har været nogle forbi en tankstation, for at fylde den op.

Den er uden reg. nr, (længere historie), men har stelnummeret : WBADE51070BR90290

Jeg håber vitterlig I ser den, og gør I, så henvend jer med det samme på mit nr: 60670690 eller politiet (selvom jeg dog selv har mest lyst til selv "at tage mig af vedkommende".


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min BMW 540i stjålet!! :o(
  • #1   3. nov 2009 Hold kæft nogen idioter, folk der ikke kan holde fingrene for dem selv burde aflives! Jeg skal nok holde et vågent øje her i nordsjælland (fr.sund - frederiksværk - hundested) og hvor jeg nu kommer hen!!

  • #2   4. nov 2009 ja sådan er verden desværre blevet at man ikke kan ha noget i fred søg du i og omkring farum det er jo nok de samme som tænder ild og laver herværk hele tiden og formenteligt har kørt rundt og spillede smarte i lokal området tror du skal kigge der for de typer der er ikke de hurtigeste på havnen holder øje i hillerød.helsinge.gilleleje.PS. en lille dusør kan også godt hjælpe lidt penge og folk ved pludeselig en masse.håber du finder din BMW

Kommentér på:
Min BMW 540i stjålet!! :o(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce