{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aalesund Norge
  • #1   12. mar 2010 Jeg har kun været deroppe i en september måned og der var det fint nok. Men der er jo nok lidt sne på den her årstid på nogen af topperne.

  • #2   12. mar 2010 Jae, jeg var deroppe i sommers. MEEEEEGA flot tur. Men meget kuperet.
    Jeg mener der var to "kjettingplats"´er deroppe på vejen, så jeg tror ikke det er så slemt. Men jeg mener de siger at vejen derud er af svingende føre, altså med is, sne osv. Nogle steder er vejen heller ikke helt vild bred, men som sagt, MEEEGA flot tur, som jeg kunne køre mange gange endnu, og garanteret opdage nye naturperler på vejen derud hver gang.
    Men ellers så kører man faktisk rimelig tæt på kysten meget af vejen, så jeg tror ikke det er så slemt at køre mht. sne/is.

    God tur..


  • #3   12. mar 2010 Det værste stykke er nok fra nord for Oslo og så op omkring der hvor den deler sig til Trondheim og Ålesund. Der fra går det vel ud mod vandet som jeg husker det, men det er maaaaaange år siden. September 2001.

    Men ja, meget smuk tur.


  • #4   12. mar 2010 Jeg har ikke kørt ret meget i norge om vinteren (Kristianssand-Stavanger-Kristianssand 1 gang), men mon ikke vejen er fin nok op ad 6´eren. Jeg tror måske det er knap så godt fra Dovre, hvor vejen mod Ålesund går fra, og så til man kommer ud til kysten. Så vidt jeg husker, er der også nogle rimelig gode stigninger ud mod kysten fra Dovre
    Men som sagt, ved ikke noget med sikkerhed, kun en forestilling. Der skal nok være en eller flere herinde der har prøvet det i virkeligheden.


  • #5   12. mar 2010 Joooo, der er da et par stigninger eller mere og lidt skarpe sving. Jeg kørte turen i en 124/400 med en totalvægt på 48 tons, jeg husker stadig ganske klart hvor mange gearskift det kostede. LooooooL

  • #6   13. mar 2010 Har lige vært i tynset lidt syd for trondheim og der hva det kanont med vejne og vejret:) så der til er det da fint:D

  • #7   13. mar 2010 Christian hvem kører du for og hvad skal du derop med ? Mvh. Anders

  • Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25
    #8   13. mar 2010 Det er en prøvetur jeg skal have.. det er ikke fast kørsel men muligheden foreligger.. skal losse i langhus og oslo mandag formiddag og så læsse i oslo til aalesund.. det er med køletrailer og for hvem vil jeg helst ikke lige ud med endnu. Men er sgu spændt på hvordan det ender.. Men ellers tak for svarene..

  • #9   13. mar 2010 Jamen held og lykke der op ad!

  • #10   13. mar 2010 Jamen Vejværke er fint derop af men i den tid her kan det være meget svingende pga af smeltevand osv som fryser og der kan være is nogen steder men ellers er det en fin tur der kan være snævert derud af men tag den med ro så går det hele der en en stigning på 12 km som går 8 procent det er nok den værste derud af men ellers er det små bakker den vej ud selvfølgelig nogen støre end andre..:) der er utrolig mange svind da du følger fjorden rundt derude men ellers er det bare at gi gas smiley Har jeg ret når jeg siger det er For Termo transit Norge :D??

  • #11   13. mar 2010 Danske Fragtmænd?

  • #12   13. mar 2010 Pedersen....

    LOOOOOL.....DET er satme go´ humor... :-))))


  • #13   14. mar 2010 det er en lortetur om vinteren smiley Vejene er pis, og især med sne og is, ved så ikk hvor meget der ligger på vejene nu, men der er nok lidt derop ad smiley

Kommentér på:
Aalesund Norge

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce