{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.636 visninger | Oprettet:

Servo beholder på MK3 {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har et problem med min servostyring. Den er blevet dårligere på kort tid og den siger en underlig lyd når jeg drejer mens jeg holder stille. Den beholder jeg tror er til servo olie mangler i hvertfald noget væske, men inden jeg hælder det på vil jeg lige høre om det er det rigtige sted. Den beholder jeg tænker på sidder i venstre side når du står foran motorrummet sådan ca. midtpå helt ude i venstre side.

En anden ting... hvad kan få niveauet af servo olie til at falde? tror ikke umiddelbart der er en utæthed, for har holdt øje med om bilen spildte noget fordi jeg opdagede den spildte olie fra bundproppen. (hvilket den så ikke gør efter jeg fik den efterspændt). På forhånd tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Servo beholder på MK3
  • #1   5. apr 2010 det er den rigtige beholder. prøv at fylde noget nyt på og giv dig til at dreje helt ud til begge sider, så ka du se hvis den spilder...

  • #2   5. apr 2010 du skal lige tænke på at der er jo en masse skjolde under motoren der nemt kan tage det eventuelle spild hvis det ikke er ret meget, så det måske en god ide at tage dem af så du kan se hvad der sker under bilen.

  • #3   6. apr 2010 Takker for svarene... så fik jeg fyldt servo olie på og det hjalp lidt. Har prøvet at dreje helt til begge sidder og der er intet spildt, derfor undre det mig at jeg pludselig mærkede en forringelse. Nogen der ved om det kan være servo motoren der på en eller anden måde bruger olien, eller hvad?
    Den siger stadig lidt en underlig lyd når jeg drejer helt til venstre, men først når den er helt drejet.


  • #4   6. apr 2010 det ka være hvis den er overophedet, og har kogt olien ud eller noget i den stil... men det er normalt at de "snakker" lidt når du tvinger den helt ud i yderstillingerne...:)

  • #5   6. apr 2010 Okay... så vil jeg ikke bekymre mig mere om det indtil videre, men bare holde øje med om den æder af servo olien. endnu engang tak for svaret smiley

Kommentér på:
Servo beholder på MK3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce