{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Gået ud i tomg. 2 gange VB X20XEV {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har for nylig renset spjældet og diverse slanger på min vectra b 2,0 x20xev. Samtidig da jeg havde bestilt en tomgangsregulator på ebay skiftede jeg da også den, men i går da jeg kørte gennem byen og kom til at holde for rødt nogle gange. stod bilen da bare i tomgang som man selvfølgelig gør når man holder for rødt smiley omdrejningerne ligger helt jævnt ved ca. 900 omdr/min og så gik den bare ud, uden nogen hosten eller tegn på noget som helst. Den slukkede bare kan man sige. Startede da igen uden problemer og da jeg holder i næste kryds laver den samme nummer, dog ikke i de næste 5-6 kryds på vej hjem og heller ikke i dag. Kan det være kvaliteten på tomgangsregulatoren fra tyskland?? Jeg tænker måske også tændrør men vil det kunne gøre det? Eller er der nogle gængse ting man ofte ser ved de her motorer.... Skal siges bilen nogle gange når man kobler ud godt kan ryge ned på 500 omdrejninger og lgie stå og svinge mellem 500-1000 omdr.

Håber I kan give et prej om hvad der er galt smiley

På forhånd tusind tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gået ud i tomg. 2 gange VB X20XEV
  • #1   17. maj 2010 Falsk luft måske ?? det kan sagtens have den indvirkning som du skriver..

  • #2   19. maj 2010 Jeg havde præcis samme problem med min vectra. Det startede også med en enkelt gang og det blev kun værre. Jeg prøvede også diverse ting og alle havde en ide om hvad det var og ingen havde ret, for det blev med. Det endte med at jeg kørte til Bosch Carservice og i løbet af 2 timer havde de fundet problemet og løst det. Det var tomgangsregulatoren og jeg havde fået den renset ved en lokal mekaniker, som bagefter sagde at det ikke kunne være den, hvilket det jo var. Så mit råd er at bruge lidt ekstra penge på et ordentligt værksted og få det lavet første gang.

    Daniel


Kommentér på:
Gået ud i tomg. 2 gange VB X20XEV

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce