{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Går ud... {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen nu har jeg lige fået sat en anden dumpventil på bilen.. Men jeg har et problem når jeg giver den gas og slipper speederen og træder koblingen ned så går motoren ud og lyser i olie, batteri, håndbremse og SRS lampe. Og den falder og stiger lidt i omdrejningerne i tomgang når jeg bare træder speederen og slipper den igen... Er der nogle af jer der har været udsat for det samme??
Bilen er en Volvo 460 1,7 Turbo fra 1995.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Går ud...
  • #2   19. jun 2010 Det er en kopi af HKS

  • #3   19. jun 2010 Det er din tomgangsregolator som trænger til at blive rensede eller udskiftede. plus det her ikke noget at sige med om den er dobbelt stempelet eller ej den originale blow off på dem er kun med et stempel så det har ikke noget at sige. Hvis du køre med en K&N filter så vil jeg råde dig til at pille det af da den olie film som er i filtret kan ødelægge din luftmængdemåler. Ellers så skal du køre med et oliefrit K&N filter. En tomgangsregulator koster en 800 kr ved volvo dele stenløse og er som regel dem som bliver slidt op i alle de biler der volvo 400 modeller. En god ide er at når bilen er så gammel som den er så køb en masse vacumslange og udskift alt hvad du ser fordi de kan knække og lave falsk luft og så begynder de at lave udsæt og og skabe sig.

    håber det kan hjælpe:-) hilsen Bjørn


  • #4   19. jun 2010 vis boven ikke er dobbelt stemplet står den åben i tomgang og det dur ikke når du har luftmasse måler på, har en kammi der har en 940 turbo og han havde en bov som ikke var dobbelt stemplet og det kan den ikke køre med.der er ikke 2 stempler i en dobbelt stemplet bov. har også selv haft en 440 turbo med bov.

  • #5   20. jun 2010 En enkelt stempelede bov køre de med originalt det er bare fjederen som skal være stram nok. Så de skal være justerbar. De der dobbelt stemplet er ikke nødvendig. og hvis den står åben hele tiden er jjo jo nok fordi at den er for slap i fjederen

Kommentér på:
Går ud...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce