{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.110 visninger | Oprettet:

Nye højtaler i bilen, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal til at udskifte de højtalere der sidder i org.
Det er en sports model og det er alle 6stk højtalere der skal skiftes. Men har lidt spørgsmål som jeg håber I kan svare på.
Der er sat en anden radio i så der er udgang til forstærker osv. Der skal monteres en forstærker som skal trække de 6stk højtalere(alm dørhøjtaler samt diskanten) og en anden forstærker til at trække en bas.
Det eneste sted som jeg kan se hvor der kommer ledninger ud i dørene er ved det øverste hængsel, og det er et stik. Hvordan har I trukket ledninger ud til døren? man kan ikke rigtig komme til I fordøren. Eller er de org ledninger gode nok til at trække de nye højtalere? hvis de er det, hvad gør man så med delefiltret til højtaler og diskant i forreste dør? Jeg kan nemlig ikke se hvordan det er org fra mazda af? vil mene at man ikke bare kan skifte diskanten ud og montere den nye på org ledning, og det samme med den anden højtalere.
Har I nogle ideer eller løsninger?
på forhånd tak smiley
Torben


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye højtaler i bilen, hvordan?
  • #1   4. jul 2010 Hmm jeg ville umiddelbart bruge den originale HU og smide forstærker derpå, og så ellers køre alle højtallere igennem forstærkeren.
    Bare min mening smiley


  • #2   4. jul 2010 Hej Peter.

    Det er også det jeg vil, bare med en anden HU.
    Problemet er bare at få højtaler ledning ud til de nye dørhøjtalere. Eller om man bare kan tilslutte dem til de org ledninger og så ta multistikket bagved radioen og så tilslutte højtalerledningerne til forstærkeren den vej.
    Det er klart det nemeste at bruge de org ledninger så man ikke skal trække nye, men ved bare ikke om de kan holde til det? og om man bare kan tilslutte en ny diskant i døren uden brug af delefilter?

    Håber I ved hvad jeg mener.


Kommentér på:
Nye højtaler i bilen, hvordan?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce