{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Hjælp til ledningsnet {{forumTopicSubject}}

Ey i gruppen,

Jeg søger efter nogen som kan hjælpe mig ud af den her helvede med ledningsnettet på min custom vr6. Hvis nogen i nærheden har tid og mulighed og self. gider at tjæne lidt er i meget velkommen til at give en hånd med at løse ledningsnet problemet.

PS. er fra køge...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ledningsnet
  • #1   16. aug 2010 hvad er problemet?

  • #2   16. aug 2010 ingen måler over hoved viser noget. (speedometer, termostat, tank indhold omd. osv men alt lys virker

  • #3   16. aug 2010 jamen hvis der er spænding til kombiinstrumentet, er det kombiinstrumentet der er defekt...

  • #4   17. aug 2010 Vi har prøvet med 2 forskellige samt 3 forskellige kabler og 2 forskllige sikringsbokse... intet hjalp. Har prøvet med at købe et andet ledningnet men da nogle af stikene var anderledes i motorrummet røg den hurtig af igen

  • #5   17. aug 2010 hmm lyder meget mærkeligt, hvis du har spænding og stel til kombiinstrumentet....
    jeg ved at nogle golf 3ér bliver dårlige i motorstyrringen så motortemperaturvisningen ikke ikke går op til de 90 grader, .... måske sku du prøve at finde en brugt motorstyrring.....


  • #6   2. sep 2010 Og nu har jeg også prøvet med en anden styrboks og stadig inden af målerne viser noget... Jeg er ved at gå død i det... Skal stadig bruge en masse penge på nye små stumper og hvis bilen skal forbi en autoelektrikker bliver den en meget meget dyr omgang...

    Hvis her er nogen som skal forbi køge en dag eller bare bor i nærheden er i mere end velkommen til at kigge forbi så jeg evt. kan smugkigge lidt på hvad der er tilsluttet hvor. Satser meget højt på at jeg mangler nogle støl ledninger jeg ikke kan finde.


  • #7   28. sep 2010 2 dage hos en autelektrikker og nu virker alt el i bilen... Har brug 6 mdr.selv for at finde fejlen :s damn det er surt sommeren er forbi og at jeg ikke gjorde det nogle mdr. før smiley

    Nåh men vejen fortsætter tilTysklan for TÜVgodkendelse, toldsyn lige efter og afgiften skal betales til sidst smiley Så er der noget at se frem til næste sommer...


  • #8   28. sep 2010 Måske kommer der noget turbo projekt i mellem tiden. Sååå jeg høre gerne fra folk som ligger inde med komplet turbo sæt, komplet motor med turbo eller hvad det nu ellers kan være som i skal af med smiley

    Send gerne PB om hvad i har og pris. Jeg bor i køge så helst noget i nærheden eller noget det kan sendes med posten.


Kommentér på:
Hjælp til ledningsnet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce