{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Mærkelig bil {{forumTopicSubject}}

er bestemt ikke heldig med min primera for tiden. først røg en slange på aircon i onsdag også torsdag ville den ikke starte.
Skal lige siges at det er en p11 - 144.
Men har dog aldrig oplevet en bil gøre som den..
Som sagt ville den ikke starte, havde lige været ude og kører 50 km også parkere jeg bilen og går ind i en butik i ca 20 min og da jeg kommer tilbage så ville den ikke starte.. den trak ikke starteren rundt eller noget som helst.. man kunne kun høre den startede olie eller benzin pumpen også ikke mere når der kom tænding, og tjekkede alle sikringerne og der var intet...

nårh med ringede efter dansk auto hjælp og de var på vej også efter 30 min ca. hvor jeg har hørt radio siger den 5 årig knægt jeg havde med. Jeg vil hjem, svarer så ja hvis jeg bare kunne gøre sådan her også startede lortet sku.. og kørte så 80 km mere efter den var startet også havde jeg ikke flere problemer startede nok 5-6 gange også vupti efter en tur i føtex så gjorde den det samme igen og startede efter ca en halv time ?

Fik et nyt batteri i igår både i bil og fjernbetjeninger..
Nogen som kan forklar mig det ? eg forstår det ikke overhovedet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig bil
  • #2   6. sep 2010 startspærre er os mit gæt, men der får starteren jo lov til at køre rundt og ifølge den røde lampe oppe ved forruden så er det ikke den og der var ingen fejlmeldingere på bilen... bundstykke den havde jeg ikke lige tænkt over... Men må se om det kommer igen eller hvad der sker

  • #3   7. sep 2010 Jeg havde en Kadett E som lavede det som du beskriver, og det var bundstykket i tændingslåsen. Hvis man har for mange nøgler hængende i samme bundt som tændingsnøglen, så kommer der (slup) i tændingslåsen, og forbindelsen bliver dårlig eller helt forsvinder.

  • #4   7. sep 2010 har ikke andre nøgler sammen med bilnøglen og det kom bare sådan lige uden noget... har kun en nøglering med et mærke i med nissan smiley

Kommentér på:
Mærkelig bil

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce