{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

HOT or NOT !: Will Smith {{forumTopicSubject}}

Som en opfølger til PAPPI´s tidligere indlæg "Hot or Not : Leonardo DeCaprio", kommer jeg her med et lignende indlæg, bare om Will Smith...

http://www.imdb.com/name/nm0000226/

De fleste kender Will Smith for hans film roller, men som i sikkert også ved startede han at rappe under navnet "Fresh Prince", og kort efter var han hovedrollen i en tv serie af samme navn. Og derefter er han ellers bare skudt i vejret som en kæmpe stjerne, og han er en af de største stjerne i Hollywood idag.

Will har en fremtoning og en personlighed som gør at man enten elsker ham eller hader ham !
Personligt er jeg kæmpe tilhænger af manden, synes han er en genial skuespiller. Han har hele pakken synes jeg, han kan spille den kække gadedreng, den intelligente man, action helten, og så er han kanon god til de film hvor det er med følelserne i fokus. I mine øjne er han én af de bedste mandlige skuespillere vi har, og klart en af mine favoritter. Hvornår får han mon sin første Oscar ?

Her er de film som jeg vil fremhæve fra hans karriere hidtil.:
Bad Boys 1 og 2
Independence Day
Enemy of the State
Ali
I, Robot
Hitch
The Pursuit of Happyness
I Am Legend
Seven Pounds

Personligt, så er "The Pursuit of Happyness" og "Seven Pounds" de bedste film han har medvirket i, virkelig top-klasse film. Og "Bad Boys" filmene kan jeg heller ikke få nok af, de er så cool..

Så jeg vil klart sige at han er HOT, men lad os få alles meninger frem, også dem som er uenige. Og i må meget gerne give en begrundelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HOT or NOT !: Will Smith
Kommentér på:
HOT or NOT !: Will Smith

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce