{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Lav bmw {{forumTopicSubject}}

heeey alle sammen smiley

har li et spørgsmål til jer smiley

har li sat 245/40R18 bagdæk på min E36 325i..

men den er fin og stikker ikk ud,.. problemet er bare at på den ene side er der masser plads mellem dæk og skærm men på den anden er der nærmest ingen plads og derfor rammer skærmen..

når man ser bilen bagfra er det som om bilen står skævt. altså den er mere nede på venstre side.. og det nemlig der, der ingen plads er mellem dæk og skærm. men i højre side er der masser plads.


hva kan der være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lav bmw
  • #1   24. feb 2011 der sidder intet mellem.. den var ik sådan da de andre dæk sad på den.

    de var 215/40/R18

    men efter jeg har skiftet dem er den røget ned.. gjorde den os på min tidlligere bmw men solgte den sådan dengang.. men hva kan jeg gøre så bilen står lige.

    hvis den står lige så passer den på begge sider at den ikke rammer skærmen nemlig smiley


  • #2   24. feb 2011 ja.. det hjælper ikke at lave en sporing? hjulene kørte nemlig skæve på de gamle så de sku ha været sporet idag men fik det ik gjort fordi den gik imod på den ene side

  • #3   24. feb 2011 men har li fundet ud af noget.. bilen er jo sænket så den burde jo være stiv..

    alle sider hopper engang når man skubber bilen ned.. men venstre side hopper flere gange.. betyder det så den side støddæmper er færdig?


  • #5   24. feb 2011 den skal jo helst gernes synes snart så smiley



Kommentér på:
Lav bmw

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce