{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så har jeg fået drømmebilen!
  • #1   23. mar 2011 Fin Patrol hvis det er den du mener. Nu kan der jo næsten ikke laves noget ved en patrol som ikke er lavet før. Men ellers så skal den bare have nogle ordentlige hjul, skærmforøgere, sidepipe, gitter og lignende som der altid er, og så ville jeg ellers gøre mere ud af den indvendig. Gøre den rigtig flot og hyggelig, så den er hyggelig at køre rundt i. Synes altid at de er gejlet og fede udvendigt, men indvendigt ligner de ofte lort...

  • #2   23. mar 2011 fin vogn. sådan en skal en lastbilmekaniker jo have haft på et eller andet tidspunkt smiley

    sig endelig til hvis du mangler nogen 33" 12,5 15 hjul til den da jeg har på lager fra min patrol smiley


  • #3   23. mar 2011 Det er trolden jeg mener,,
    Og ja har også tænkt at der måske sku laves noget lastbil plysning inden i, med lidt lys læder og noget når der bliver råd til det engang (:

    Og ja det høre sig til når man er lastbilmekaniker smiley Det ku da godt være man sku ha sådan nogle store sutter engang (:


  • #4   23. mar 2011 du siger bare til hvis det er smiley

    der er ca 14 mm mønster tilbage i dem så der er mange km endnu og fælgene er også fine


  • #5   1. apr 2011 dejlig drøm du har min ven... god stiiiil :):):)

Kommentér på:
Så har jeg fået drømmebilen!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce