{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

Civic ed3 værdi hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hey, går lidt og tænker på at lave ny bil,

Min er renoveret i vinters for over 30 kg ALT NETTO PRIS, og en millard timers arbejde,

bilen er lavet 100 % efter bogen alt er lagt i med tin osv, komplet pava behandlet efter,

Hvad den min civic være værd i pris?

Der er efter følgende kommet ebc skiver og klodser foran, nye kalibere, tromler bag og komplet tændspole ny orginal honda (kosted 3kg) ,

Bilen står fejl fri,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Civic ed3 værdi hjælp?
  • #1   26. maj 2011 det er næsten forfærdeligt at sige,men hvis du får over 20000kr tror jeg du skal være glad.håber jeg tager fejl

  • #2   26. maj 2011
    Det er jo ikke en af de mest populære modeller, mildest talt, så at bruge 30 på den er jo en smagssag, men hvis det er det du har gjort vil jeg nok vælge at beholde den i meget lang tid for at det regnestykke skal gå op.

    Tror Tommys gæt er alt for højt, selvom det naturligvis er ment på en god måde smiley


  • #3   26. maj 2011 ja ved det godt. bilen er ikke meget værd. men hvis folk forlanger over 25 for en golf 3 eller 2, som har fået lavet meget mindre på min.

    Ville bare lige høre, det self trist, vidste det godt inden jeg gik i gang, men det sjovt arbejde


  • #4   26. maj 2011
    Ja, men et er jo også hvad folk forlanger, noget andet er hvad de får, og vi er 100% enige om at din er et uendeligt meget bedre køb, Men som du selv siger er det sgu trist smiley
    Men som sagt, så behold den. Den ser rigtig fin ud smiley


  • #5   26. maj 2011 ja, så er det jo bare at spare penge til en d16z6 eller b16a1 eller a2 smiley

  • #6   26. maj 2011 Du får ALDRIG det igen du har ofret. Et realistisk bud med mindre den helt rette køber dukker op er vel en 15-20000 kr.
    Det er altid en dårlig forretning at renovere biler som din, da efterspørgslen ikke er stor på sådan en..
    Men står sku ellers skarp det må man sige.
    Men ja i med en b16 motor så har du sku en speciel bil der også gerne vil fremad i forhold til hvad den vil nu..


Kommentér på:
Civic ed3 værdi hjælp?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce