{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

LÆS! Stof til eftertanke! {{forumTopicSubject}}

http://bilgalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=810768

"Så blev det min tur, politiet mødte op på man adresse idag kl 13, med en bilinspektør. Jeg fik 9 klip, et for hvert løb jeg tog, han havde et papir med, hvor der stod hvilken hvilken bane jeg kørte i, og hvem jeg kørte mod, klokkeslet, og evt. kommentarer om hjulspind. Han viste mig min egen profil på nettet, og at jeg havde skiftet gearkasse, som han havde læst i en meget gammel tråd. Han havde hørt rygter om min bil havde 500hk, hvilket jeg afviste. men han kunne jo se den havde 327hk da der lå et billede i mit fotoalbum af rullefelts atest. Så lidt billeder af mig selv i bilen, og kunne også lige se lidt film vis jeg havde mod på det, han havde cd-rom med. Skal sige at han eller var en flink politimand, og han gør jo kun hans arbejde. bilinspektøren var da også til at snakke med, han mente enlig godt min bil kunne synes som den stod, vis jeg kunne få den ned på 238hk, som min karosse er godkendt til. Men bilen bliver også kaldt til syn. Ud fra billederne stod de og optog lige til venstre for start. Det ingen tvivl om at det her bliver en rigtig dyr oplevelse, og jeg køre aldrig mere der oppe.

Og så fik vi en snak om crew, og han vil gøre alt for at stoppe dem, og det mente han ikke var noget problem, fordi de opfordre til ulovlig gade race. Skriver det kun for at advare jer.

Som jeg ser det, kan de ikke stoppes nu, med mindre crew vil forbyde alle og gå med kamera.

Vil på det kraftigste opfordre til at støtte op om lovlig race, da det den eneste vej frem desværre."


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LÆS! Stof til eftertanke!
Kommentér på:
LÆS! Stof til eftertanke!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce