{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.259 visninger | Oprettet:

Hvilken polermaskine? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg skal ud og købe ny polermaskine, men har brug for lidt meninger/erfaringer om de forskellige.

Valget står mellem: DAP900 - Pro, G220 og Flex 3401.

Det skal lige siges at jeg allerede kører med Makita 9227. Den nye maskine skal bruges til den sidste polish samt påføring at voks/forsegler

På forhånd tak.

Mvh. Larsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken polermaskine?
  • #1   28. jun 2011 Jeg vil sige, det kommer meget an på hvordan og hvor meget den skal bruges.

    DAP900 er en god maskine, men til 10 biler om ugen, er kvaliteten ikke god nok i LÆNGDEN. jeg er tilbøjelig til at sige det samme om min G220 V1 som jeg ellers har været MEGET glad for.

    Hvis det er værkstedsbrug, ville jeg tage en flex eller en Festool.. Det er som om de holder bedre, og er af bedre kvalitet generelt.

    Jeg har selv alle 4 maskiner som jeg her omtaler, derfor jeg mener at kunne sammenligne dem som sådan.

    Håber du træffer det rigtige valg for dig.

    Vh
    Michael


  • #2   29. jun 2011 Ja den skal bruges 1-2 gange om ugen, så det må gerne være en god kvali. Jeg anede ikke festool lavede excentrisk, har du evt. et link?

    Jeg må sige at jeg er brændt meget varm på flex`n og har også fundet en til en ok pris, 3495kr. Jeg er bare næsten overbevist om de sidste penge er givet godt ud..


  • #3   29. jun 2011 Bemærk at meguiars g220 er kommet i en meget forbedret V2 udgave. Samme pris som den gamle kostede 1995 www.meguiars.dk vi har masser på lager.

    Venligst,
    Anders
    Meguiar's danmark


  • #4   29. jun 2011 Men ellers et jeg helt enig med michael, vi er også festool partner så de maskiner bruger vi i vores Pro detailing center, da de er fantastiske. Dog ret dyre hvis det kun er til hobbybrug,
    Vh
    Anders
    Meguiar's danmark


  • #5   29. jun 2011 Festool rotex 125 koster 3180+ moms og er en "excentrisk" maskine



  • #6   29. jun 2011 arbejder som klargøringsmand til dagligt smiley

    Bruger selv flex 3401 , næsten hver dag og den har kørt i et helt år uden problemer. virker kanon. De sidste penge den kostede, er givet rigtig godt ud i længden.

    så den er klart mit råd til dig



  • #7   30. jun 2011 Hey Mike.
    Helt enig med dig, flex 3401 er en klasse maskine - jeg sælger selv en del af dem.

    Grunden til jeg nævnte Festool, var bare, at det er lidt en religions ting det med polermaskiner.

    Og for ikke at virke alt for reklame agtig, for lige præcis det jeg selv sælger, synes jeg det ville være fair at smide den ind i vælten.For der er mange der er meget glade for dem.

    Det samme med rotary maskinerne, hvor vi på tidspunkt sammenlignede Shinex og Pe14-2 .. maskinerne er meget ens, men som altid, er der små forskelle.

    Hygge.


    @Smeden..

    Er de 3495 kroner inkl. moms, og i så fald, hvem sælger den dog for det ? for jeg fik en lille "opsang" af flex for at sælge mine til 3600 på min webshop..


  • #8   30. jun 2011 Michael: Autopolering.dk

  • #9   30. jun 2011 Smeden, den side ser da mildest talt meget suspekt ud..
    Ingen firma adresse, ingen CVR numre osv..
    Ville passe på med at bestille noget der.


Kommentér på:
Hvilken polermaskine?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce