{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

MEDLEMMER... {{forumTopicSubject}}

Nu må vi lige justere tingene (igen). Vi får en ansøgning fra en gut der blot skriver han kan opfylde alle kriterier. Det er bare ikke til at se på vedkommendes profil, hvorfor jeg skriver at han skal oprette bilen, og i det mindste fortælle hvilken bil det er han ejer.

EFTER jeg så har skrevet dette til manden, og går tilbage til forsiden af klubben, er det så en anden admin der har indmeldt vedkommende, Så føler man sig sgu lidt dum.

Jeg lavede så lige et tjek bare på første side af de senest indmeldte, og der var faktisk 3 der ikke havde en bil på listen.

Hvad sker der?
/Claus

NB: Lidt mavesur i dag, ved det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEDLEMMER...
  • #1   17. jul 2011 Så smid ham ud eller lave et reglsæt alle admins kan finde ud af at følge.


  • #2   17. jul 2011 Det kan ikke være så svært at følge den procedure I har fastlagt. Måske man skulle rydde lidt op de admins, som åbenbart ikke har forstået konceptet.

  • #3   17. jul 2011 Jeg er en af dem der ikke har sin bil på sin profil, og jeg syntes at det er tankevækkende at den første tråd i over 30 dage handler om at udelukke profiler.

    Claus E
    Prøv med bagepulver.....


  • #4   17. jul 2011 lad da dem være her der gerne vil ind uadset om de har en japaner eller ej det kunne jo være det var derfor de købete jeres hvis de kom ind og se lidt først og lærte lidt om det inde de gik ud og købte en hitler slæde
    men det er jo bar min mening
    MVH.KJ.


  • #5   18. jul 2011 Alle holdninger=løsninger (inkl. ovenstående) er lige korrekte og man kan gøre med denne forumdel som flertallet ønsker.

    Spørgsmålet er bare hvilken konsekvens det får, hvis man udfører den ene løsning frem for en anden.

    Kongstanken ved at begrænse forum til folk som har oprettet en bil fra positiv listen er vel at holde forum i en nogenlunde seriøs stil.

    Jeg er bange for at forum bliver for useriøst, hvis der bliver åbnet op for alle som går og drømmer om en sportsvogn. Dvs at enhver på 15 kan oprette og spørge løs her i forum. Hvis det bliver tendensen, tror jeg vi skræmmer de seriøse væk - så står vi med et værdiløst forum. Det vil da også være kedeligt.

    That's my 5 cents.



  • #6   18. jul 2011 Jeg blev kun "mavesur" fordi vi ikke følger de regler, som vi har brugt laaang tid på at fastlægge... men jeg er også enig med 1342 F i at det er lidt bemærkelsesværdigt at mit indlæg er det første i 30 dage. Understøtter egentligt at der ikke er mange aktive medlemmer...

    Jeg har skrevet, og efterspurgt holdninger, flere gange, men mindes ikke der nogensinde er kommet noget konkret ud af det...

    Måske JPCC konceptet er for bredt!? Fx har 200SX'erne deres egen klub...

    NB: Jeg kan ikke udmelde medlemmer (ellers havde jeg gjort det ;))


  • #7   18. jul 2011 Det står vel i en af de øverste linier?

    Man skal eje følgende bil(er) for at ansøge


    Der står ikke et krav om, at man skal have oprettet en bil på BG....


  • #8   18. jul 2011 Tror det har været aftalt på et tidspunkt, at bilen også skulle være oprettet herinde... men det er vist aldrig blevet rettet til.

    Ligesom hvordan vi forholder os hvis et medlem skiller sig af med den bil der er adgangsbillet...


Kommentér på:
MEDLEMMER...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce