{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

fjedre valg? {{forumTopicSubject}}

skal have nye fjedre på bilen, men er godt træt af at de gamle OME 3" var så hårde bag på. så tænkte på om der var nogle der ikke var lige så hårde? de gamle 3" købte jeg som medium i hårdhed. men køre ikke med trailer og køre ikke med tung last, har i nogle forslag?

tænkte lidt på dem her?

http://www.jyskoffroad.dk/nissan-1/patrol-y60-aargang-2-88-09-4/fjedre-26/fjeder-4-light-load-bag-104.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fjedre valg?
  • #1   23. aug 2011 har før kørt med ome men køre nu med tough dog og kommer aldrig til at køre med ome igen.
    så jeg vil anbefale tough dog.
    kan desværre ik åbne dit link min computer er ik så gode venner med deres hjemme side desværre.


  • #3   25. aug 2011 Støddæmpere er mere end halvdelen af undervognen - og EMU laver nogen "BIIIIIIIIIP"-dæmpere. Kom til speed-challenge i weekenden i Gammelrand v. Svebølle, så skal jeg vise dig cremen. De er justerbare i tryk, og du kan få en "flyder" eller sportsundervogn. De fåes i forskellige prisklasser alt efter om du vil justere på selve dæmperen, eller de skal være fjernstyrede.

  • #4   25. aug 2011 hvilke dage?

  • #5   26. aug 2011 Det er den 27. august med danskoffroadsport.dk og den 28. august med toyota4wd.dk . Du kan se mere på hjemmesiderne - det er hele køreturen værd. 6 og 4 timers hardcore offroadrally når det er bedst.

Kommentér på:
fjedre valg?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce