{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Troels A
Troels A
Tilmeldt:
28. maj 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4

Olieskift på aut gear ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg er HELT ny med BMW. har lige fået en 325 tds 93 aut. og så vil jeg jo gerne sørge for at alle olier er up to date.... men den rep håndbog jeg har er ikke super go, ellers er det mig der er for ringe til tysk. spørgsmålet er hvad olie skal jeg bruge ? og er det til at skifte selv ? har lift og masser af værktøj smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olieskift på aut gear ?
  • #1   7. sep 2011 Olien afhængere af gearkassen. Du skal finde type pladen på din gearkasse. Når du har fundet det, kan jeg evt. slå det op på arbejde hvis du også giver mig dine sidste 7 cifre af dit stel. nr, At skifte olien er ikke noget problem. Af med olien, afmontere bundkaret af gearkassen, skift filteret og kom olien på (selvfølgeligt med bundkar). Afhængeligt af gaerkasse, skal du fylde olie på selve gaerkassen på siden, via et påfyldningshul, eller via målepinden i motorrumet (hvis den har det). Fydt den op til maks, eller til det løber ud af påfyldningshullet, kør stille og roligt igennem alle gear, i tomgang. fyld op igen, stadigvæk mens motoren i tomgang, og luk for påfyldnings hullet

Kommentér på:
Olieskift på aut gear ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce