{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Vandel Raceday 27/8 {{forumTopicSubject}}

På vegne af hele holdet bag Vandel Raceday vil jeg gerne sige tak for en fed dag i lørdags..

Der var rigtig mange biler som havde valgt at møde op selvom vejret ikk var det bedste men der var da tørt fra kl 9 til ca kl 15.. Der blev kørt rigtig mange gennemløb og sat nogle flotte tider..

Der var nogle ting som ska rettes mht reglerne til næste gang og der ska uddeles mere info til kørene omkring dem..
Hjelm bliver for eftertiden påkrævet og IKKE en valgmulighed..
Der må kun være 1 i bilen..
Vi prøvet at skaffe vores eget DB målingsudstyr så vi kan lave dobbelt tjek af det så vi undgår biler bliver dumpet selvom de ikk larmer for meget (en af mine venner i en standart Hyundai i20 diesel blev målt til over 130 db hvilket er umuligt, han blev udelukket men fik nyt deltagernr og blev godkendt bagefter)
Men da det kun er anden gang vi stabler sådan noget på benene er der jo stadig ting der ska læres og justeres.. Men det er der jo altid smiley

Vil gerne rose jer alle sammen for at opfører jer ordenligt, respektere crew og reglerne..
Og for at rydde op efter jer selv.. Der lå enkelte dåser og papir fra hotdogs og det tog 3 min at rydde det op.. DET ER FANME FLOT.. SÅ smiler man fanme når det ser sådan ud efter der har være 55 biler og kører ræs og et par hundrede mennesker..

I år har vi haft 2 arrangementer (2 april og 27 august) og næste år regner vi med at lave 3 eller flere.. Om det alle sammen bliver på Vandel flyveplads vil tiden vise.. Men med den opbakning der har været så kan vi godt få det til at løbe rundt når vi også har nogle sponsorer i ryggen..

Vi prøver at skaffe nogle flere så prisen kan komme lidt ned og trække lidt flere mennesker til..
Hvis der er nogen der har forslag til firmaer der måske ku være int i at sponsorere gevinster eller smide lidt penge i det mod noget reklame så kontakt gerne mig..

Og har man spørgsmål så kontakt mig smiley

Vil gerne sige tak til Precisionracing.dk, Bellevuetours.dk, Racedays.dk, alle folk bag crewet Kristian Rasmussen fra Urban Vikings og selvfølgelige alle deltagere..

Håber i havde en lige så fed dag som jeg.. Jeg hyggede mig ihvertfald med at sætte alle bilerne igang med den grønne knap smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandel Raceday 27/8
Kommentér på:
Vandel Raceday 27/8

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce