{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.954 visninger | Oprettet:

Søger LED pære - h27w/2 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg søger et sæt h27w/2 LED pære... Hvor kan man købe sådanne.?

Har bare haft svært ved at finde nogen omkring på nettet hvis i kan finde og linke til dem ville det være alletiders... Jeg håber nogen kan hjælpe smiley

Nu har jeg fået LED positionlys og stærkt hvidt-blåligt lysende kørelys pære og også nummerpladelys i LED... Mangler faktisk blot noget hvidt-blåligt til kofangerlysene... Tænkte på en gang LED pære.. Men kan slet slet ikke finde dem på nettet :(...

Ved nogen desuden hvilken pære der sidder i loftlyset? Kunne være fedt med LED deri også smiley

Det er en kia picanto fra Feb/2009. exclusive 1,1...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger LED pære - h27w/2
  • #1   2. sep 2011 H27 w/2 , - hvad skal de bruges til? Ebay fandt kun 2 ting, men ikke det du mangler ...

    hvad med LED bremse lys?


  • #2   3. sep 2011 Ak ja LED bremselys ville være lækre også... Tænker du på den 3. bremselygte eller dem der sidder i lygterne.?

    Jeg ville have h27w/2 til kofangerlysene foran... Jeg har nemlig modellen med kofanger/tåge lysene på og de bruger den angivne pærer... Men er igang med kontakt til udlandet hvor jeg evt har fundet en med de ønskede pære... Det vil se for lækkert ud smiley Men har ikke nogen aftale på plads.. og de skal også undersøge om de kan hentes hjem og hvad prisen og leveringstiden vil være så :S...

    Jeg vil nemlig ikke have xenon fordi det blænder og er ulovligt... Og hader selv modkørende med eftermonteret xenon nemlig ...


  • #3   5. sep 2011 xenon lyd er da ikke ulovligt, mange biler har det,
    det er kun ulovligt, hvis man ikke køber det andet som også skal være der ...

    jeg har selv 100w pærer i forlygterne, helt hvide, giver et kraftigt lys,

    og led PÆRER i baglygterne... smiley


  • #4   5. sep 2011 Men holder de 100W pærer godt. Har godt hørt at de skulle være dårlige for bilen... :S

    Og eftermonteret xenon-kit uanset hvilken lygte er ulovligt, ret mig hvis jeg tager fejl. Det er ulovligt efter min viden.. Derfor vil jeg forsøge mig med LED pærerne... Det er også originale tågelys i kofangeren...


  • #5   10. sep 2011 Hvordan dårlige?


  • #6   10. sep 2011 jeg har læst nogle steder at folk har oplevet at de begyndte at smelte der hvor pæren sidder og ledningerne :S...

    Men holder mig fra dem tror jeg.. har osram nightbreakers i lige nu og de lyser helt vildt godt...

    Tror jeg går efter led i baglygterne... lyder fedt... tror også det vil se fedt ud..


  • #7   13. sep 2011 okay , har ikke haft nogen problemer med mine .... pærerne på 100w er lovlige i england, bare ikke i Danmark..
    og led pærer i baglygterne er rigtige fine smiley


  • #8   14. sep 2011 okay nice skal helt klart have led i baglygterne næste gang...

Kommentér på:
Søger LED pære - h27w/2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce