{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 TDI 90 eller 110 hk
  • #1   18. sep 2011 www.bilmodel.dk der kan du tjekke hvad de køre på literen,

  • #2   18. sep 2011 det er begge 2 skide gode motor jeg ville nok tage 110 hk da der er lige lidt mere skub i den og 19 km/l er ikke umuligt i sådan en men opbygningen er den samme på de 2 motor også nogle af de mest holdbare der er lavet i den årgang

  • #3   18. sep 2011 Jeg har en 90 hk i min og jeg er fuldt ud tilfreds med den motor. Jeg kører meget på motorvej i dagligdagen og jeg syntes den har rigeligt med overskud til mit forbrug. Jeg kan nemt kører 20 km/l til og fra arbejde på motorvejen med 110-120.

    Kan kun anbefale den ihvertfald.:)


  • #4   18. sep 2011 Okay det bliver også en bil damen skal køre, synes nemlig mest det er de 90 Hk der er godt nede i pris. Takker for jeres svar.

  • #5   18. sep 2011 jeg tror du ville blive mestgladfor en 110 hk i længden ikke at en 90 hk køre godt osse men der er ikke så meget spark i den i forhold til

  • #6   19. sep 2011 Ens for begge motorer er at de er mere hårdfør end de senere PD motorer. Når det kommer til alt er 110 Hk at foretrække frem for 90'eren, da den ikke er nær så bovlam og 110 HK udgaven kører med en anden ladertype (VNT). Sådan kan du i øvrigt se forskel på dem. Den går godt sådan en gammel traktordiesel.

  • #7   19. sep 2011 pd motorne køre skam osse godt de har bare deres problemer med og æde dyser og topstykker dog ikke et så voldsomt omfang som 2,0 'eren på den gamle type deisel har jeg dog oplevet 2 gange at ventiler løfterne er gået til også har de taget knast akslen den ene endte dog med en ny motor da ventilen havde sat og banket rundt nede i cylinderen men de havde begge kørt mellem 460og 500.000 km så de er lidt slid på dem der men den anden af dem fik 8 nye løfter og en ny knast aksel så kørte den videre og har kørt over 500.000 km nu og der har aldrig været lukket op i motor før det med knasten skete

Kommentér på:
Golf 4 TDI 90 eller 110 hk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce