{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Skadedyrsproblem i Golf 4 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen nok er en Golf 4 en fin og super lækker bil, og tyske inginiøre er da måske nok så kloge og dygtige designere, MEN de har da vidst glemt at tage højde for skadedyr som fx. MUS, jeg har fundet ud af at mus stortset har direkte tilgang til taget på en golf 4, de kan kravle ind ude fra motorrummet og derfra direkte op i endten højre eller venstre forreste stolpe.
Dette fandt jeg ud af igår da jeg satte mig ind i min elskede bil og der var en skratte lyd under min tagbeklædning, derfor slog jeg op i taget lige hvor lyden var også kunne jeg hører musen løb ned i den anden ende af bilen, så efter 4 timers arbejde med at få musen ud idag lykkedes det jeg fik desværre ikke dræbt den men i kan jo tjekke mit fotoalbum her for at se hvad man skal dække til for ikke at få dette problem. og få ødelagt hele sin bil, jeg var nok meget heldig da musen nok kun lige akkuret har været flyttet ind da jeg opdagede det, for den har da ikke nået at knave hul i noget.

Da dette nemt kan ske når man tager på ferie, eller bilen har flere stille stående dage er det nok en god ting at gører, hvis man vil være sikker, Mus kan splitte ens bil ad på ganske få dage.

I kan tjekke billeder i min profil eller følge dette link

http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=85138


Kommentarer på:  Skadedyrsproblem i Golf 4
Kommentér på:
Skadedyrsproblem i Golf 4

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce